Thursday, February 28, 2013

Φυσιογνωμιστής

Ένας συγκεκριμένος πελάτης. Όποτε έρχεται θα πει έναν καλό λόγο. Ειρωνικά το λέω. Δεν είμαι φυσιογνωμιστής. Αλλά έχει το λιγότερο στριμένη φάτσα. Βγάζει μια κακία και μόνο που τον βλέπεις. Χθες ενώ είχε ψωνίσει κάτι άλλο και δεν είχε σκοπό να περάσει από το ιχθυοπωλείο άλλαξε κατεύνθυση επί τούτου για να δει. Μάλιστα ήταν με μια γυναίκα μαζί και σχεδόν τον κράτησε για να μην περάσει. Έλα πάμε του είπε. Εκείνος όμως ακάθεκτος να δει και να πετάξει την χολή του.Είχε πιάσει το χταπόδι με τα δύο χέρια κιόλας και σχολίαζε: "Δηλαδή τώρα αυτό λες πως είναι έτοιμο για ψήσιμο;" . Εγώ πια τον αγνοώ. Η γυναίκα που ήταν μαζί του προσπάθησε να τον μαζέψει: "Δεν είπε τίποτα το παιδί , εμείς ρωτάμε". Μάλλον θα κάνει έτσι συχνά και όχι μόνο σε εμάς. Εντάξει δεν κρίνω από την εμφάνιση και ένας κούκλος να μου τα έλεγε αυτά κάθε φορά και με τον πιο γλυκό τρόπο μάλλον θα θύμωνα. Είτε είχε δίκιο είτε είχε άδικο. Χθες ο συγκεκριμένος είχε άδικο. Ήταν φρέσκα τα ρημάδια μου. Αυτά για χθες. Σήμερα απογραφή. Εννοείται πως βαριέμαι. Αλλά εντάξει θα περάσει αργά και βασανιστικά η ώρα μου , με γκρίνια και νεύρα. Σκέφτεστε κάτι περισσότερο διασκεδαστικό; Όχι σας προκαλώ!

No comments: