Friday, February 22, 2013

Back up

Ο Δεκέμβριος είναι αγαπημένος μου μήνας. Γενέθλια , γιορτή , Χριστούγεννα , Πρωτοχρονιά. Τι άλλο να ζητήσω; Ανάσταση; Υπερβολικός θα ήμουν. Όταν ήμουν μικρός έπαιρνα πολλά δώρα. Τώρα που μεγάλωσα οι δικοί μου συνήθιζαν να μου δίνουν χρήματα. Να πάρω ότι θέλω.Ότι μου αρέσει. Εγώ συνήθως δεν πήγαινα να αγοράσω τίποτα. Κρατούσα τα χρήματα και απλά κάποτε τα ξόδευα. Εφέτο είπα να πάρω κάτι για εμένα. Πήγα και αγόρασα λοιπόν ένα κινητό. Αφής! Με παίδευε πολύ αυτό. Σιγά σιγά το έμαθα. Τα κατάφερνα. Έκανα λοιπόν την κοτσάνα και πέρασα όλες τις επαφές μου στην συσκευή. Αυτό ήταν. Τώρα πρέπει να κάνω ε. Αναβάθμιση. Ναι αλλά θα χάσω όλους τους αριθμούς μου. Έχω και 5 φωτογραφίες γιαυτές δεν είμαι σίγουρος. Δεν θυμάμαι τι μου είπε. Έχω λοιπόν την συσκευή για σχεδον τρεις εβδομάδες έτσι κλειστή. Δεν ανοίγει. Έχει κολλήσει. Οι επαφές μέσα αλλά δεν μπορώ να τις χρησιμοποιήσω. Δεν μπορώ με κάποιον τρόπο να τις σώσω. Περιμένω τι; Κάποιο θαύμα; Έχω την εντύπωση πως αν κανω την αναβάθμιση θα χαθούν για πάντα. Δεν χρησιμοποιούσα ούτε τους μισούς αριθμούς από όσους είχα. Μικρότερο ποσοστό από 1% όλων των αριθμών μου. Αλλά ήταν εκεί για όποτε τους χρειαστώ. 
Αδερφέ μου σε θυμήθηκα. Ξερώ είναι βλακεία να συγκρίνω κάτι τέτοιο με το δικό σου. Αλλά σε θυμήθηκα. Δεν μπορώ να έρθω να σε δω. Σε σκέφτομαι όμως συχνά. Παραπάνω από συχνά ίσως. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να το πιστέψω πως λείπεις. Ίσως μια μέρα έρθω μόνος μου να σε δω. Ποδήλατο και προαστιακός έχω σκεφτεί. Σήμερα με την βροχή ελπίζω να δροσίστηκες. Δεν ξέρω αν σου αρέσει η βροχή.

No comments: