Saturday, February 16, 2013

Αλλαγή;(upgrade)

 Τα τελευταία δέκα λεπτά "κρύφτηκα" στο γραφείο και βοηθούσα στην παραγγελία. Είχαμε δουλειά , πέρασε η ώρα. Ένα μικρό λάθος το πρωί μου χάλασε την μέρα. Δεν το διόρθωσα όπως χθες. Τέλος πάντων. Ένιωσα άσχημα και για ένα άλλο γεγονός που είχε σχέση με πελάτη. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς όμως. Δεν φταίει. Την ερχόμενη εβδομάδα έχω περιέργο πρόγραμμα. Δεν μου αρέσει. Θα το υποστώ. Μπορεί να ξεκουραστώ λιγάκι και να διαβάσω λίγο παραπάνω. Για τις εξελίξεις θα δούμε. Προβλέπω πολλά νεύρα. Όχι δικά μου. Εγώ είμαι ήρεμος άλλωστε. Λέμε τώρα
Ξέχασα να πω ένα αστείο περιστατικό που έγινε στην δουλειά. Ένα μικρό κοριτσάκι με φλέρταρε έντονα! Στην αρχή μου χαμογελούσε. Μετά μου σούφρωσε τα χείλια. Τέλος άρχισε να κουνάει το κεφάλι της αριστερά δεξιά και κουνιόντουσαν και τα κοτσιδάκια της. Γλυκούλα

No comments: