Wednesday, May 08, 2013

Συννεφιά!

Θα μου πεις πως πήγες για μπάνιο και θα ζηλέψω. Χωρίς να ξέρω καν την θάλασσα. Άλλωστε στο μυαλό μου ερχόταν μόνο μια θάλασσα. Δεν είναι καν ωραία. Ούτε καν γλυκούλα. Απλά πηγαίνω σε εκείνη τις περισσότερες φορές. Γιαυτό έλεγα σε όλους πως δεν μου αρέσει το μπάνιο. Εντάξει η θάλασσα καλή είναι να την βλέπεις. Μετά από χρόνια πήγα διακοπές. Πια μου έρχεται στο μυαλό εκείνη η θάλασσα. Αυτή έχω σαν κριτήριο. Δεν είπα πως δεν θα ξανακάνω μπάνιο αν δεν είναι εκεί , απλά τώρα μπορώ να καταλάβω όσους κάθονται με τις ώρες στην θάλασσα. Ανέβασαν φωτογραφίες που κάνουν μπάνιο. Ένιωσα όταν ήμουν μικρός και είχα κάνει ράμματα στην γλώσσα μου. Κοιτούσα τα αδέρφια μου που έτρωγαν κανονικά και ρωτούσα τη γιαγιά μου: " Γιαγιά τώρα τι τρώτε αυτοί; " . Έβαζα πολύ συναίσθημα να με λυπηθεί αλλά τίποτα! Έτσι τώρα με τις φωτογραφίες για την θάλασσα. Ευτυχώς σήμερα έχει συννεφιά και γλιτώσαμε. Μας αρέσει και η συννεφιά. Ανεβάστε φωτογραφίες.

No comments: