Thursday, May 30, 2013

Πιατέλα

Νιώθεις μια ικανοποίηση όταν γίνονται παρατηρήσεις στην δουλειά και δεν αφορούν εσένα. Όταν μετά από κάθε μία από αυτές ακολουθεί η φράση "εντάξει αυτό δεν αφορά εσένα, εσύ το κάνεις". Κάποια πράγματα δεν είναι στο χέρι μου. Τα υπόλοιπα όμως που είναι τα κάνω. Αν είχες ένα ομορφο βράδυ και ένα όμορφο πρωινό ξύπνημα και ακούσεις και καλά λόγια πολύ θέλει μετά για να πάει καλά η μέρα; Ήταν μια ευχάριστη μέρα στην δουλειά. Με βολικούς πελάτες. Τους εξυπηρέτησα όλους και με το παραπάνω νομίζω. 
Μόνο έναν τον άφησα κάπως δυσαρεστημένο. Πήρε δύο φέτες και δύο φιλέτα σολομού. Του φάνηκαν ακριβά. Εντάξει είναι δεν λέω όχι. Μετά από λίγο τον βλέπω και δεν είχε στο καλαθάκι του τις σακούλες με τα ψάρια. Ωχ, κάπου θα τα παράτησε σκέφτηκα. Ναι κάνουν τέτοιες ομορφιές. Το χειρότερο είναι όταν τα βάζουν στην κατάψυξη. Βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να τα αφήσουν στο τμήμα με τα ρούχα. Τέλος πάντων τον ακολούθησα λίγο με σκοπό να βρω που τα είχε βάλει. Αλλά δεν ήταν στα ράφια. Τα είχε κρύψει μέσα από την μπλούζα του. Με μια διακριτική κίνηση , λέμε τώρα , αφού με κατάλαβε πως τον ακολουθώ , τα έβγαλε και τα έβαλε μέσα στο καλαθάκι του. Δεν ειδοποίησα την αστυνομία. Σιγά. Μόνο που τρομάξε αρκεί. Στο ταμείο τα πλήρωσε κανονικά. Σύγνωμη λοιπόν που σας το χάλασα αγαπητέ πελάτη. 
Θα μου πεις τι σε νοιάζει εσένα ; Μήπως θα έμπαιναν στην τσέπη σου; Όχι. Το ομολογώ. Δεν έχω ποσοστά επί των εισπράξεων. Όμως ο τζίρος του τμήματος είναι τόσο χαμηλός που όσα πήγε να "αγοράσει" ο κύριος είναι πάνω από το ένα δέκατο. Κινδύνευει η θέση μου ούτως ή άλλως με τόσο χαμηλό τζίρο. Μην έχω και αυτό στο κεφάλι μου. Άλλωστε κάποιος άφησε τα καθαρισμένα ψάρια του...Οπότε χάνουμε κι από εκεί. 
Ας μην γκρινιάζω. Ήταν μια όμορφη μέρα στην δουλειά. Ελπίζω να γίνει πιο ομορφή το απόγευμα. Να ακούσω καλά νέα σε λίγα λεπτά.

No comments: