Friday, April 12, 2013

Από πίσω

Το μαγαζί ανοίγει στις 8:30. Τι ώρα έδωσα το πρώτο ψάρι λέτε; Μην το κουράζεται.Δεν νομίζω να το βρείτε. Στις 10:00! Μετά από μιάμιση ώρα. Φοβερά τα πέρασα σε αυτή την μιάμιση ώρα. Έβγαλα τρελά γούστα! Τίποτα δεν έκανα. Σίγα μην δουλέψω. Γυρνούσα σχεδόν γύρω γύρω. Έλεγχα τις τιμές. Χάζευα από εδώ. Χάζευα από εκεί. 
Πήγα διάλειμμα , ξεκουράστηκα και γύρισα μήπως έρθει κανένας πελάτης. Ήρθε ένας. Άρχισε να χαϊδεύει τα ψάρια. Έχουν πολλοί φετίχ με τα ψάρια. Τους αρέσει να τα χαϊδεύουν και μετά να σκουπίζονται στον πάγο. Μετά ζητάνε και χαρτί να σκουπιστούν. Στα χέρια εννοω. Τέλος παντων. Εκτός από το παρακαλώ πολύ μην πιάνετε τα ψάρια έχω προσθέσει και κάτι ακόμα: "θα μου κάνουν παρατήρηση αν σας δουν να τα πιάνετε" μήπως τους ρίξω στο φιλότιμο βρε παιδί μου. Υποτίθεται είναι ελληνική λέξη. Δεν υπάρχει στις άλλες γλώσσες. Ο συγκεκριμένος κύριος μπορώ να πω ήταν πολύ φιλότιμος. Προσφέρθηκε να μας μαμήσει. Όταν του είπα πως μπορεί να μου κάνουν παρατήρηση είπε φέρτον σε εμένα αυτόν που θα σου κάνει παρατήρηση θα του εξηγήσω εγω! Μου είπε μετά ψιθυριστά "οι διευθυντές εδώ , μέχρι και κώλο θα δώσουν για να μην χάσουν πελάτη....". 
Αυτά έγιναν λίγο πολύ. Βέβαια υπάρχουν και μερικοί πελάτες πολύ βλάκες. Τους λες να μην πιάνουν τα ψάρια και σου ζητάνε πέντε φορές συγνώμη. Μαλάκες σου λέω. Δεν θα πάνε μπροστά με αυτές τις ευγένιες. Όχι κώλο αλλά ούτε φιλί στο μάγουλο δεν θα πάρουν!

No comments: