Tuesday, January 08, 2013

Κρυστάλλια Κοντούλες Williams *

Χθες στην δουλειά ο προϊστάμενος με ενημέρωσε για μια προσφορά που θα έχουμε μέσα στον επόμενο μήνα. Δεν σας λέω πότε, να έρχεστε να ψωνίζετε κάθε μέρα μέχρι να την πετύχετε! Μου είπε την πόσοτητα που περιμένουμε για την προσφορά και πόσο έχει βάλει κάποιο κατάστημα της ίδιας εταιρείας αλλά το άμεσο ανταγωνιστικό σε εμάς. Δεν το σκέφτηκα καθόλου στην δουλειά για να είμαι ειλικρινής. Αλλά από ότι φαίνεται με απασχόλησε περισσότερο από όσο νόμιζα. Στον μεσημεριανό μου ύπνο είδα το εξής όνειρο: να είμαι στην δουλειά και να έρχεται ο υποτιθέμενος προϊστάμενος του ανταγωνιστικού καταστήματος και να με ρωτάει πως πάει η κίνηση , τι αγοράζει ο κόσμος , γιατί λείπουν μερικά είδη κλπ. Ήθελε να με ψαρέψει ; να με εκφοβίσει; ποιος ξέρει. Πάντως μόνο από την παρουσία του το κατάφερε. Ήταν επιβλητικός.
Θα τα πούμε όταν έχει την προσφορά! Θα του πω εγώ πόσες τσιπούρες πιάνει ο σάκος!
*ποικιλιές αχλαδιών

No comments: