Monday, January 07, 2013

Ο πελάτης των δύο παρά δέκα

Το ρολόι δείχνει 13:50. Έχω πλύνει τα χέρια μου. Έχω βγάλει την ποδιά μου. Περιμένω απλά την ώρα να περάσει για να φύγω. Όταν μέσα σε πέντε ώρες έχω εξυπηρετήσει δέκα πελάτες πόσο πιθανό είναι μέσα σε δέκα λεπτά να έρθει κάποιος και να ζητήσει ψάρι; Κι όμως εκείνη την ώρα σχεδόν κάθε μέρα έρχεται ένας πελάτης. Διαφορετικός κάθε φορά. Τον έχω ονομάσει ο πελάτης των δύο παρά δέκα. Σήμερα λοιπόν ο πελάτης των δύο παρά δέκα ήρθε στις δύο παρά δύο και ήθελε έξι τσιπούρες καθαρισμένες. Μέχρι να καθαρίσω τις τσιπούρες ήρθε και ο πελάτης των δύο και δύο. Δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία γιατί συνήθως δεν κάθομαι παραπάνω ούτε λεπτό. Άξιζε όμως που κάθισα αυτά τα πέντε λεπτά παραπάνω. Είχα καιρό να γράψω για τους πελάτες γιατί όπως διάβασατε και πιο πάνω εξυπηρετώ καμιά δεκαριά ανθρώπους όλους κι όλους. Εκτός από το Σάββατα. Η δουλειά έχει πέσει πολύ και το κατάστημα την περισσότερη ώρα μοιάζει άδειο.(παρένθεση)

No comments: