Sunday, April 11, 2010

Η ετικέτα όπως υποσχέθηκα

εσύ: μαξίμ καλησπέρα θέλω λίγο την βοηθειά σου
εγώ: και χάρηκα που μου μίλησες πρώτος μετά από καιρό αλλά τελικά είχες ιδιοτελή σκοπό....
εσύ:ε καλά τι περίμενες; Θέλω λίγο τα φώτα σου για το θέμα ηλεκτρικός. Για να πάω στο ΟΑΚΑ τι πρέπει να κάνω;
εγώ: να πάρεις το τρένο και να κατέβεις Ειρήνη
εσύ: δεν έχει έργα;
εγώ: τώρα φταίω εγώ να σου δώσω το link του ΗΣΑΠ;
(γελάω)
Ο εσύ γελάει
Εσύ: όλα καλά δηλαδη;
εγώ: μισό να μπω να δω αυτέ μου, θα πρέπει να μου πεις και ημερομηνία καθώς ανάλογα αν είναι Σαββατοκύριακο ή καθημερινή αλλάζουν τα έργα
εσύ: για σήμερα λέω
εγώ: τι ώρα;
εσύ: εφτάμιση
εγώ: αυτό από περιέργεια το ρώτησα
εσύ: το κατάλαβα
εγώ: από ότι λέει εδώ αυτέ μου λειτουργεί κανονικά το τμήμα προς Κηφισιά χωρίς προβλήματα. Αύτο βρήκα και θα σε κάνω και ποστ κανονικά κοπρόσκυλο
εσύ: κοπρόσκυλο. that was uncalled for
εγώ: και θα σε κάνω και ποστ κανονικά
εσύ: Δηλαδής;
εγώ: ότι έχω ένα φίλο που δεν μου μιλάει ποτέ και μια φορά μου μίλησε για να μου πει κάτι πως με ήθελε και τελικά αυτό που ήθελε δεν ήταν καν προσωπικό αλλά ήταν χρηστική πληροφορία διαθέσιμη στο διαδίκτυο και πως όταν του ζητάω εγώ κάτι απλά μου στέλνει το link χωρίς να μου το πει ο ίδιος...
εσύ: πάντα τέτοια ψέματα γράφεις στο blog σου;
εγώ: θα βάλω μεγάλη φαντασία έχεις....

No comments: