Thursday, April 01, 2010

Φάρσα φάρσα

Το είχα αποφασίσει από χθες το μεσημέρι. Σήμερα πρωταπριλιά θα έκανα πλάκα στον προϊστάμενό μου στην δουλειά. Υπάρχουν κάποια θέματα στην δουλειά που θα τα αναφέρω κάποια στιγμή. Πάντως τα άτομα έχουν μειωθεί στα απολύτως απαραίτητα. Αυτή την εβδομάδα έλειπε και ένας συνάδελφος με αναρρωτική. Χθες πάλι ακόμα ένας συνάδελφος έφυγε πιο νωρίς γιατί είχε κοιλόπονο. Γενικά η κατάσταση θυμίζει νοσοκομείο. Λοιπόν ενώ πριν σηκωθώ για να πάω στην δουλειά είδα στον ύπνο μου ότι τελικά δεν του έκανα την πλάκα στον ξύπνιο μου είχα άλλη άποψη. Φτάνοντας αφού αλλάξω και είμαι έτοιμος γράφω στο κινητό το εξής μήνυμα:"καλήμερα, χθες ανέβασα πυρετό και το πρωί είχα 38.9 γίνεται να μην έρθω σήμερα;". Όταν κατέβαινα για να πάω στο τμήμα το στέλνω για να δω την αντίδραση του. Δεν ήταν υπερβολικός. Σχεδόν μόλις διάβασε το μήνυμα με είδε κιόλας. Η πρώτη του αντίδραση ήταν με βρίσει: "αντε γαμήσου ρε μαλάκα θα πάθω κανένα εγκεφαλικό...". Η συνάδελφος που ήταν εκείνη την ώρα εκεί είπε:" μην κάνετε τέτοια ρε παιδιά και είδα άσχημο όνειρο...". Είχε δει λέει ότι εκείνη και τον προϊστάμενο τους κυνηγούσε ένα ψάρι. Το ψάρι στα όνειρα είναι λαχτάρα. Βγήκε αληθινό το όνειρο. Τους λαχτάρισα λίγο λοιπόν εγώ και γλίτωσαν από μεγαλύτερες λαχτάρες.
Καλό μήνα και προσοχή στην απομιμήσεις.

No comments: