Friday, April 02, 2010

Διάλογος για το βίντεο

Εγώ : πες του να μην γελάει
Εσύ: γιατί;
Εγώ: γιατί δεν είναι αστείο
Εσύ: μα γιατί;
Εγώ: γιατι είχε κάποιο κόλλημα με αυτό ο άνθρωπος και σίγουρα είχε καλή δικαιολογία για να το κάνει
Εσύ: ε και;
Εγώ: δεν έχει ε και, δεν χρειάζεται να χλευάζει κάτι που δεν καταλαβαίνει
Εσύ: εσύ γιατί ενοχλήθηκες τόσο;
Εγώ: γιατί έχω διαβάσει αρκετά και ξέρω
Εσύ: δεν νομίζεις ότι υπερβάλεις;
Εγώ: όχι δεν υπερβάλω, και δεν είμαι και προκατειλημμένος
Εσύ: συνήθως το αντίθετο γίνεται
Εγώ: δηλαδή;
Εσύ: δηλαδή συνήθως υπερβάλεις και είσαι και προκατειλημμένος
Εγώ: να’σαι καλά
Ο εσύ γελάει
Εγώ: κατάλαβες γιατί λέω;
Εσύ: όχι βέβαια
Εγώ: έβαλες ένα λινκ στο facebook
Εσύ: ντιρλιντί;
Εγώ: μάλιστα
Εσύ: ;
Εγώ: αυτό
Εσύ: και που σκιάχτηκες εσύ;
Εγώ: με το μοναδικό σχόλιο
Εσύ: καλά προφανώς. Το πρόβλημα ποιο είναι;
Εγώ: δεν γελάμε με τέτοια πράγματα, και κάνουμε και σχολιάκι με το 666 επειδή η αρίθμηση είναι κάποια μηδενικά πριν τον αριθμό
Εσύ: ποιον αριθμό;
Εγώ: της κασέτας!
Εσύ: Παράνομη κασέτα Νο 000007
Εγώ: μάλιστα
Εσύ: που κολλάει το 000007 με το 666;
Εγώ: δεν το έκανα εγώ το σχόλιο αυτέ μου, απλά υποθέτω ότι αυτό σχολίασε με τον αριθμό 666
Ο εσύ γελάει
Εσύ: ρε μαξίμ το ουουουουου 666 είναι Λουκά
Εγώ: το ξέρω , το ξέρω ότι είναι Λουκά
Εσύ: και κολλάει στο χασίς και το Άμστερνταμ
Εγώ: α δεν ξέρω
Ο εσύ γελάει
Εγώ: εγώ έτσι το εξέλαβα
Εσύ: όπως είπα δηλαδή υπερβολή και προκατάληψη:
Ο εσύ πάλι γελάει
Εγώ: περηφάνια και προκατάληψη
Εσύ: ναι και εγώ αυτό σκέφτηκα όταν το έγραφα…

No comments: