Friday, February 05, 2010

/Συνάδελφοι

Σίγουρα με διαβάζουν όχι μόνο οι πελάτες αλλά και μερικοί συνάδελφοι. Σίγουρα σίγουρα. Δεν εξηγείται αλλιώς όταν λέω ότι δεν δίνω βάση στους σπαστικούς πελάτες να έρχεται εκείνη...
Ήρθε λοιπόν μία συνάδελφος η οποία δουλεύει γύρω λέει στα 15 χρόνια. Εγώ δεν την ξέρω. Με ρώτησε αν έχει τσιπούρα φρέσκια:
- Φέραμε τσιπούρα φρέσκια;
- Ναι φέραμε , θα φτάσει ακόμα και για την Δευτέρα.
- Βάλε μου έξι ... να μου τις καθαρίσεις
- Η τσιπούρα της προσφοράς δεν καθαρίζεται
- Εγώ θα πω στον Μ. ( υποδιευθυντής) και θα μου τις καθαρίσεις
- Αν μου πει ο Μ. τότε θα τις καθαρίσω...
- Αφού τώρα δεν έχεις δουλειά
Και έφυγε ψάχνωντας τον Μ.Δεν ντράπηκε ρε παιδιά και πήγε. Έκανε αρκετή ώρα να τον βρει. Ωστόσο το είπα σε μερικούς συναδέλφους και μου είπαν ότι η συγκεκριμένη είναι μια αντιπαθητική , σκύλα και άλλα τέτοια ωραία σχόλια και χαρακτηρισμούς. Τον βρήκε λοιπόν τον Μ και μου έκανε νόημα να της καθαρίσω. Έρχεται και με ύφος μου λέει:
- 15 χρόνια είμαι εδώ. Να μην μου καθαρίζουν τις τσιπούρες;
Ακολούθησε ένας μικρός διάλογος με εμένα να της λέω ότι όταν έχει προσφορά που δεν καθαρίζουν πέρνουν όλοι , και πως αν καθάριζα στον καθένα που δουλεύει χρόνια εδώ δεν είναι λύση αυτή. Τι σε νοιάζει εσένα πότε θα πάρω εγώ , παίρνεις ποσοστά, και εγώ εξυπηρετώ σε άλλα που δεν είναι η δουλειά μου, στο κάτω κάτω δεν ξέρω να τις καθαρίζω και άλλα ευχάριστα μου είπε αυτή. "Αν είχες δουλειά δεν θα σου έλεγα αλλά αφού κάθεσαι! Όση ώρα θέλεις κάνε". Μοιράζει αρμοδιότητες κιόλας! Στο τέλος της είπα ότι εγώ παρά τα 15 χρόνια που δουλεύει δεν την ξέρω. Μου λέει θα με μάθεις.
Σε έμαθα λοιπόν. Είσαι ο νταβατζής της δουλειάς. Σίγουρα δεν το είδες να σε εξυπηρετήσω από συναδελφική αλληλεγύη αλλά το έπαιξες μαλάκο πελάτισσα. Θα σου συμπεριφερθώ όπως σε εκείνους λοιπόν. Όταν η πρώτη σου απάντηση είναι θα το πω στον υποδιευθυντή σίγουρα δεν είσαι συναδελφός μου. Σίγουρα. Ούτε εσύ με είδες έτσι. Με είδες σαν το παίδι για τα θελήματα. Επειδή δουλεύεις 15 χρόνια εκεί δεν είσαι ούτε ανωτερή μου ούτε τίποτα. Δεν έχεις κάνει και κανένα κατόρθωμα σε πληροφορώ. Τι με νοιάζει εμένα πόσα χρόνια δουλεύεις και τι διάλο με νοιάζει που δεν ξέρεις να τις καθαρίζεις. Στα αρχίδια μου! Στα αρχίδια μου! Άλλωστε από τα σχόλια συναδέλφων όλοι σε έχουν μάθει από την κακή μάλλον. Φεύγοντας της είπα ότι κανείς δεν θα της δώσει δίκιο σε αυτό που έκανε. Να σε χαιρόμαστε λοιπόν. Να καθίσεις άλλα 15 χρόνια μήπως και βρεις κάποιον να σε συμπαθήσει. Να ξέρεις ότι και την επόμενη φορά που θα ζητήσεις τσιπούρα προσφοράς καθαρισμένη πάλι τα μέσα θα πρέπει να βάλεις για να στις καθαρίσω. Ακούς;
Σημείωση: επείδη βγήκε μεγάλο αυτό αύριο θα σας πω για τον άλλον συνάδελφο.

No comments: