Saturday, March 21, 2009

Τι σου κάνει ο στρατός;

Για να απαντήσω στο σχόλιο σου τζο , να σου πω οτι ένα από τα πράγματα που σε κάνει ο στρατός , που πήγα εγώ τουλάχιστον, είναι τεμπέλης. Με ρώτησε φίλος μου πως τα πάω στην δουλειά και του είπα ότι αφού έχω πάει στον στρατό κάνω ακριβως τα απαραίτητα χωρίς να πολυνοιάζομαι για τα υπόλοιπα. Χαμογέλασε. Εντάξει δεν μπορω να μην πολυνοιάζομαι αλλά από την στιγμή που δεν νοίαζεται κανείς εγώ γιατί να νοιαστώ μήπως θα πάρω περισσότερα; Τα υπόλοιπα που σου κάνει ο στρατός σε επόμενο ποστ!

4 comments:

Pythagoras said...

Το πρώτο σημαντικό μάθημα που μου δίδαξε η δωδεκάμηνη φιλοξενία της Μητέρας Πατρίδας ήταν η διαπίστωση ότι τελικά στη ζωή, παντού υπάρχει ένας μα..


[ Κάθε ομοιότητα με τίτλους, σχόλια, θεματολογία παλαιότερων post είναι απολύτως τυχαία!? ο.Ο ]

tzotza said...

@pythagoras...
το [ ]..αχαχαχαχα!!!!
:))))

(να σε πω κυριε πυθαγορε, απο δω θα σε σχολιαζω;;
και συ τεμπελιασες στο στρατο;;
;)))))

καλμερα!!!
α!!!και σε σενα μαξ!!! ;)

tzotza said...

*καλημερα ηθελα να γραψω φυσικα!!

maxim glendower said...

πυθαγορας: ναι παντού
τζο: :)