Sunday, March 08, 2009

Το'χω ξαναπεί;

Οξύμωρο....
δεν προλαβαίνω τώρα για το ποστ. Είναι ήδη αργά και νυστάζω. Αλλά... οι άνθρωποι που είναι κωφάλαλοι δεν είναι τόσο εκφραστικοί στις κινήσεις τους και κάπως "υπερβολικοί"; Το θυμήθηκα σήμερα. Πάλι στην δουλειά είχε γίνει. Περπατούσε μια κοπέλα σαν να μίλαγε με όλο της το σώμα. Χαμογελούσε με όλο της σώμα. Οταν την είδα μου έφτιαξε η διάθεση και δεν το κατάλαβα ότι ήταν κωφάλαλη μέχρι που "μίλησε" στην θεία της , υπάλληλος του καταστήματος.
Ειμασταν μία φορά σε ένα μπαρ (;) στο Κολωνάκι (ναι έχω πάει και εκεί) ο σερβιτόρος ήταν και αυτός υπερβολικός στις κινήσεις του αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν ο τρόπος του. Και αυτός πολύ εκφραστικός. Ε αυτά νυστάζω κιόλας. Καληνύχτα!

2 comments:

tzotza said...

οξυμωρο σημαινει τι;
please write a translation max μου...
εγω χαιρομαι οταν οι ανθρωποι ειναι ετσι εκφραστικοι...ειναι ειλικρινης συνηθως και δεν φοβουνται να δειξουνε τα αισθηματα τους...
οσο για το γεγονος που πηγες στο κολωνακι για καφε/ποτο...ε τωρα, τι να πω γιαυτο!!!

καλημερα max μου!!
:)

maxim glendower said...

οξύμωρο: σχήμα λόγου κατά το οποίο συνάπτονται λέξεις αντιφατικές, που εκφράζουν όμως νόημα σωστό