Tuesday, February 20, 2007

Έγινε κάτι σήμερα με το οποίο γέλασα στην αρχή αλλά μετά που το σκεφτόμουν με εκνεύρισε αφάνταστα. Ένας πελάτης,γιατι δεν ακουνε ποτε οι πελατες; ποιος τους είπε ότι έχουν πάντα δίκιο;δηλαδή εμένα που μου είπε «άντε και γαμήσου» είχε δίκιο;;;
Δουλεύω σε ιχθυοπωλείο ενός σούπερ μάρκετ,γι’αυτό έχω το προνόμιο να παίζω με φρέσκο χιόνι. Λοιπόν ο πελάτης πέρασε την διαχωριστική γραμμή,εκεί που δεν κάνει να πατάει για την δική του ασφάλεια,λιώνει ο πάγος εμ το χιόνι ,και γλιστραει. Μπορεί να πέσει και μετά την πληρώνουμε εμείς. εκείνος όχι μόνο πέρασε την γραμμή αλλά έκανε και κάτι άλλο που πρέπει να προσέχω ,έπιασε με το χέρι του τα ψάρια. ευγενικά του λεω:
-Δεν κάνει να περνάτε την γραμμή γιατί γλιστράει και αν θέλετε μην πιάνετε τα ψάρια δεν κάνει. Μας το απαγορεύουν από το υγειονομικό. Πείτε μου και θα σας βάλω.
-Γιατί να μην περνάω την γραμμή;μην φοβάσαι δεν πέφτω. Γιατί να μου βάλεις εσύ τα ψάρια;θέλω να διαλέξω.
-Ναι,απλά να μου πείτε ποιο θέλετε γιατί δεν κάνει να το πιάνετε εσείς.
-Δεν τα πιάνω τα ακουμπάω να δω αν είναι φρέσκα. εγώ θα σου δώσω λεφτά και εσύ θα μου βάλεις ότι θέλεις;
Προφανώς δεν άκουγε τι του έλεγα. Στο τέλος σπρώχνοντας το καρότσι μουρμούρισε: εμένα δεν μου λέει κανείς τι να κάνω,άντε γαμήσου.
Είχε ωραίο στυλάκι πάντως. Γκριζομάλλης,με αλογοουρά,μουστάκι και γένι. Κομουνιστής πρέπει να ήταν και νόμιζε οτι βρίζοντάς με εναντιώνεται στα μεγάλα τραστ,τα σούπερ μάρκετ που κλείνουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Έκανε την επαναστασή του πρωί πρωί και θα πήγαινε τα ψώνια στην γυναίκα του που τον έστειλε για ψώνια επειδή του αρέσει και όχι γιατί του το είπε,γιατί κανείς δεν του λέει τι να κάνει. Πιο πλάκα θα είχε να τον έστειλε η μητέρα του. αλλά ήταν αρκετά μεγάλος ,δεν τα πάω καλά με τις ηλικίες,και το βρίσκω λίγο απίθανο.Το καλό είναι ότι το συμβάν δεν έγινε στην Αμερική. Εκεί ο οποιοσδήποτε θα πέρναγε την γραμμή,θα έπιανε τα ψάρια στα οποία υποτίθεται ότι είναι αλλεργικός,θα έκανε ότι γλύστραγε αφού τον είχα προιδοποιησει και στο τέλος θα μου έκανε μήνυση για το σπάσιμο και την αλλεργία στο χέρι,για ψυχική οδύνη για για για..... Είναι επιστήμονες σε αυτό στην Αμερική,οταν παίρνουν ένα προϊόν διαβάζουν τις οδηγίες χρήσεις όταν δουν ότι δεν γράφει πουθενά ότι είναι επικίνδυνο να παίζεις με το μαχαίρι,το παίρνουν και κόβουν το χέρι τους και μετά κάνουν μήνυση γιατί δεν τους προειδοποίησε κανείς,αφου υπάρχουν και βραβεία με τις πιο αστείες περιπτώσεις.

2 comments:

Lote Alcarin said...

Και μετά μου λένε να κρατήσω την ψυχραιμία μου... Θα προτιμούσα να πιάσω την τσιπούρα και να του δώσω να την δοκιμάσει εκείνη την ώρα!!! Θα γλυστρουσε κιόλας ο τύπος, να έρθει σε πιο βολική γωνία... Απαράδεκτοι... Περίμενε να δεις και τους χειρότερους.. Δικηγόρους/Χρηματιστές κτλπ. που νομίζουν ότι τα 600 euro που παίρνεις είναι σπατάλη, και για να τα αξίζεις θα πρέπει να τους γλύψεις τα πόδια.. Α! Υπάρχουν και χειρότεροι.. Άφραγκοι μεσοαστοί που για να αισθανθούν σημαντικοί μέσα στην μιζέρια τους, και να νιώσουν την λαθράια ηδονή της εξουσίας θα σε κοιτάξουν σαν το πυώδες σπυρακι που φύτρωσε σε μέρος αφύσικο, και όχι πολύ προσβάσιμο... Τι γκρινιάζω πάλι...
Τόσα χρόνια με κόσμο δουλεύω, και ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει... Με χαμόγελο... Και σφιγμένα τα δόντια... Θα προσπαθήσω να λανσάρω νέο νόμο... Υπάλληλοι καταστημάτων θα έχουν το δικαίωμα να μυνήσουν για ψυχική οδύνη πελάτες από τους γνωστούς... Δεν πειράζει.. (Comment γκρινιάρικο, από αυτά που ξέρω να κάνω...:) )
Αγνόησε τους.. και αν σε φέρουν στο όριο χώσ'τους μια χιονόμπαλα στο στόμα! Αν σε ρωτήσει κανείς πες ότι νοστάλγησες ξαφνικά τον χειμώνα, το κρύο και τον χιονοπόλεμο.. 23 βαθμούς έχει έξω...

maxim glendower said...

καταπέλτης το σχόλιό σου.όταν μπορέσω θα σε επισκεφτώ να σε σχολιάσω.αυτά το ποστς προορίζονταν για κάποιο άλλο μπλογκ στο myspace αλλα δεν.