Saturday, March 30, 2013

Να είστε και λίγο έξυπνοι

Ναι βράδυ Σαββάτου κι εγώ είμαι κάπου. Άραγε που να βρίσκομαι; Μέχρι νωρίς το βράδυ ήμουν στο μαγαζί. Ξέρετε τι έκανα. Μετρούσα. Όχι προβατάκια για να με πάρει ο ύπνος. Αλλά ψαράκια. Σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να κοιμηθώ. Είχαμε και αρκετά κατεψυγμένα από την Καθαρά Δευτέρα. Ευτυχώς τελείωσα γρήγορα. Πέρασε σχετικά γρήγορα η ώρα. Τόσο που κάποια στιγμή όταν ένας κύριος ήρθε να πάρει τσιπούρες αναγκάστηκα να κοιτάξω το ρολόι μου για να δω αν "μπορώ" να του τα καθαρίσω ή όχι. Ήταν οκτώ παρά εικοσιπέντε. Από τις εφτάμιση και μετά δεν καθαρίζουμε ψάρια. Ειδικά το Σάββατο. Ένας λόγος παραπάνω που είχαμε και απογραφή. Ο πελάτης δυσανασχέτισε όπως ήταν φυσικό. Δεν είπε τίποτα ο άνθρωπος για να είμαι και ακριβοδίκαιος. Απλά ρώτησε και ξαναρώτησε γιατί δεν τις καθαρίζω και πως ακόμα νωρίς είναι και δεν θα τις πάρω αν δεν τις καθαρίσετε και τέτοια. Είδε και αποείδε και έφυγε. (σημείωση: να βγάλω μερικά "και" στην διόρθωση). Μετά από λίγο ήρθε ένας άλλος κύριος. Τσιπούρα ήθελε. Με ρώτησε αν την καθαρίζω. Του είπα πως τέτοια ώρα όχι. Κανένα πρόβλημα μου απαντάει. Ε έτρεξα να του την καθαρίσω. Μου επαναλαμβάνει πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Επειδή δεν υπάρχει πρόβλημα σας την καθαρίζω, αν υπήρχε πρόβλημα δεν θα σας την καθάριζα, του απαντώ.

No comments: