Wednesday, October 31, 2012

Υποψία ψωνισμού

Ξύπναω. Έχω κολλημένα στο πρόσωπό μου κομματάκια από το παζλ. Είναι ωραίο να κοιμάσαι πάνω σε μια γυμνή γυναίκα. Έστω και αν αυτή είναι η απεικόνιση ενός παζλ. Είχα φτιάξει πρώτα τα βυζιά της για να με παίρνει ο ύπνος πάνω τους. Μετά το μουνί της. Ξέρεις μερικές φορές οταν σε παίρνει ο ύπνος τρέχει ένα μικρό σάλιο καθώς έχεις ανοικτό το στόμα σου. Ας έχει καλή δικαιολογία να βγαίνει τώρα. Από την άλλη όμως μήπως θα ήταν καλύτερα να φτιάχνω το παζλ στο κρεβάτι; Με παίρνει ο ύπνος εδώ και η μέση μου γίνεται χάλια. Θα της ταίριαζε καλύτερα και εκείνης. Ή μήπως λέτε να προτιμάει που κάθεται σε κάτι σκληρό; Κάθε απόγευμα όταν ξυπνάω κάνω τις ίδιες σκέψεις. Τόσο βαρετός πια. Για να μην βαριέμαι με έχω κάνει κατοικίδιο του εαυτού μου. Μου έχω βάλει καθρέφτες παντού. Όπως κάνουν με τα παπαγαλάκια. Κάτι να βλέπω ζωντανό. Να μιλάμε. Δεν μου αρέσει να κοιτάω στην τηλεόραση. Μόνο όταν είναι κλειστή και καθρεπτίζεται το είδωλο μου μέσα. Μήπως να φτιάξω ένα παζλ με εμένα; Να το φτιάξω και από κάτω να βάλω αυτό της γυμνής γυναίκας. Έτσι θα κάνουμε σεξ συνέχεια....

No comments: