Tuesday, September 29, 2009

Από τώρα;

Βρήκα την κατάλληλη εποχή να πάρω άδεια. Βέβαια η άδεια όποτε και να την πάρεις ξεκουράζεσαι. Αλλά τώρα τον Σεπτέμβριο είχε δουλειά το μαγαζί. Επίσης γλιτώνω και την αυριανή απογραφή. Να πω την αλήθεια δεν μου έλειψε και κανείς από εκεί. Με έχουν βάλει και να κουρευτώ ενώ εγώ δεν θέλω. Θέλω να έχω πλούσια την κόμη. Η ομάδα μου δεν πήγε και καλά στο πρωτάθλημα οπότε γλίτωσα και αυτή την καζούρα. Από Δεύτερα ξεκινάω δουλειά. Εκτός και αν μου έχει κολήσει το ρεπό ο προϊστάμενος που δεν μου αρέσει για να πω την αλήθεια. Προτιμώ να σπάει η εβδομάδα στην μέση.
Δεν έγιναν σημεία και τέρατα στην άδειά μου. Ήταν μια εβδομάδα ξεκούρασης πιο πολύ παρά διασκέδασης. Πήγα βέβαια πολλές φορές στο γήπεδο. Με την μεθαυριανή τρεις φορές. Καμία μέχρι τώρα με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Βαπτίστηκε και ο δεύτερος πρώτος μου ξάδερφος. Αλέξανδρο τον είπαμε. Έκανα ακόμα μία μετακόμιση. Τι άλλο; Ε δεν θυμάμαι. Αν θυμηθώ θα σας πω. Αντε καλό βράδυ

No comments: