Thursday, May 14, 2009

Ποιο δίλημμα;

Πελάτισσα: μήπως είσαι από την Κρήτη;
Εγώ: όχι γιατί ρωτάτε;
Πελάτισσα: έτσι μου φάνηκε από την προφορά.
Θα μου έχουν μείνει κατάλοιπα χανιώτικης προφοράς από τότε που ήμουν στο Μάλεμε. Αν και όταν ήμουν στα Χανιά την πρώτη μέρα με ρώτησε μια κοπέλα άν ήμουν από το Ηράκλειο. Λέτε να πήρε προφορά από μία μόνο μέρα;
Εγώ: καλημέρα κύριε , θα θέλατε κάτι;
Πελάτης τσαντισμένος: Κοιτάω κοιτάω
Εγώ (μετά από λίγο και αφού είχε φύγει και ξαναγύρισε): θα θέλατε κάτι;
Πελάτης τσαντισμένος ακόμα: Ε μα κάτσε βρε παιδί μου κοιτάμε γουρούνι στο σακί θα πάρω;
Εγώ : μάλιστα , μόνο αν θέλετε μην πιάνετε τα ψάρια.
Πελάτης τσαντισμένος ακόμα: ΑΑΑΑ σαν πολύ αυστηρός είσαι
Εγώ: μα κύριε δεν κάνει να τα πιάνετε
Πελάτης τσαντισμένος ακόμα: μην είσαι θυμωμένος γιατί δεν υπάρχουν δουλειές κλπ
Ηταν από την αρχή τσαντισμένος αυτός και προσπαθούσε να με πείσει ότι ήμουν και εγώ. Σε κάνουν μπαρούτι και μετά σου λένε να μην τσαντίζεσαι. Πάντως όλοι τα ψάρια τα κοιτάνε με τα χέρια και ποτέ με τα μάτια.
Τελευταία περίπτωση και τιτλος
εγώ: θα θέλατε κάτι κυρία;
πελάτισσα: έ αφού δεν τα καθαρίζεις, προτιμάς να σε κοιτάω , να με κοιτάς και να κάνεις βόλτες.
εγώ από μέσα μου: προτιμώ να ξύνω τα αρχίδια μου από το να ξύνω τα ψάρια σου! Μου έχει μείνει από το στρατό!

5 comments:

Tromokraxtis said...

Σε νιώθω...εχω πουλήσει ρούχα εγώ και ξέρω!

Pythagoras said...

@tromokraxtis lmao

tzotza said...

και γω μαλλον θα σε παιδευα αν ημουνα πελατισσα...και ξερεις γιατι!!! ;)))))

καλημερα μαξ!!!
:)))

maxim glendower said...

τρομοκράχτης:φαντάζομαι..
πυθαγόρας:...
τζοτζά: καλημερα

Pythagoras said...

ok soz afou kanw comment se post s tha prepei na asxolithw k ligo me sena..

mea culpa