Wednesday, April 15, 2009

Ξυπνά τον ντετέκτιβ μέσα σου...

Ξύπνησα. Δεν ήξερα τι ώρα ήταν. Τώρα με την δουλειά πάντα όταν ξυπνάω αναρωτιέμαι τι ώρα να είναι. Γιαυτό δυστυχώς φοράω ρολόι όπως στον στρατό. Σήμερα το πρωί λοιπόν όταν ξύπνησα άκουγα κελάησμα πουλιών. Κακό σημάδι αυτό. Ναι είναι κακό σημάδι γιατί σημαίνει ότι έχει ψιλοξημερώσει και πρέπει να σηκωθώ σιγά σιγά. Κοίταξα το ρολόι. 5:23. Το κινητο όμως πάει και 3 λεπτά πίσω. Αρά έχω τουλάχιστον ακόμα δέκα λεπτά μέχρι τις 5:30 που έχω βάλει ξυπνητήρι. Κοιμήθηκα πάλι. Μπορεί να είδα και όνειρο!
(Σήμερα ήρθαν από το υγειονομικό. Είχε κάτι το ύφος του. Ο επιθεωρητής να πούμε, μπορεί να ήταν και μικρότερός μου. Ε είμαι εναντιόν κάθε επιθεωρητή που επιθεωρεί και είναι μικρότερος από εμένα! Εξαιρείται ο επιθεωρητής Σαίνης, είναι και μεγαλύτερός μου.) Παρένθεση έκλεισε

2 comments:

Anonymous said...

εαν το ρολοι παει 3 λεπτα πισω,ηταν ηδη 5:26 οταν το ειδες,αρα δεν ειχες τουλαχιστον 10 λεπτα μεχρι τις 5:30 ή κανω λαθος;τι εγινε τελικα στην επιθεωρηση;ελπιζω ολα να ηταν καθαρα και ετσι οπως πρεπει να ειναι,εισαι και ο "καινουργιος" και πρεπει να φανει ο καινουργιος αερας που πνεει στο μαγαζι.

Aerlyn0204 said...

Ενα θα πω! Παρενθεση εκλεισε!!!

(οσο για την ωρα ο ro gue εχει δικιο μαλλον γιατι κ εγω μπερδευτηκα λιγακι!)