Saturday, April 04, 2009

Λίγο από όλα

Χθες έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα. Σιγά το όνειρο δηλαδή απλά είχα λιγουρευτεί ένα μπέργκερ με γαρίδα. Φυσικά ήταν μια μεγάλη απογοήτευση. Το ταχυφαγείο που σερβίρει αυτά τα εδέσματα είναι δίπλα από την δουλειά. Παρήγγειλα και πήγα μια βόλτα γιατί έχει έρθει ένας καινούργιος υπάλληλος. Ήθελα να πω σε ένα παλιότερο συνάδελφο να του δείξει κάποια πράγματα για το κλείσιμο. Η ώρα ήταν λίγο μετά τις 20:30. Τους τα είπα γρήγορα γρήγορα και έφυγα. Έφαγα ήσυχος και γύρισα σπίτι.
Το επόμενο πρωί έμαθα ότι χθες το βράδυ στις 20:40 έγινε ληστεία στο κατάστημα! Όχι ρε γαμώτο έχασα τέτοιο πανηγύρι. Τέλος πάντων. Άλλωστε αν ήταν λίγο έξυπνοι οι τρεις ληστές θα έκανα κίνηση όταν έλειπαν τα κομάντα. Εκτός από εμένα που είμαι γνωστό κομάντο είναι και ένας συνάδελφος που ήταν και ΟΥΚας! Βρήκαν εκεί τα προσκοπάκια του πεζικού οι ληστές και έδρασαν ανενόχλητοι.
Το πρωί άργησα να ξυπνήσω αλλά ευτυχώς μένω πολύ κοντά στο μαγαζί. Τα βρήκα όλα λίγο χάλια και με περίμενε και μία δυσάρεστη έκπληξη με τον πάγο. Αφού έριξα τα καντήλια μου. Συνέχισα την δουλειά. Τελείωσα πάλι πολύ νωρίς γιατί είμαι γαμάτος.
Ο καινούργιος υπάλληλος άργησε μία ώρα και πέντε λεπτά. Η μέρα στην δουλεία πέρασε βέβαια ευχάριστα. Το πιο κουφό από πελάτη: Ήρθε να ζυγίσει μια συσκευασία με βούτυρο για να επαληθεύσει το βάρος! Τέλος, ευκαιρία να πάρετε σολωμό.

2 comments:

Lote Alcarin said...

Άλλωστε αν ήταν λίγο έξυπνοι οι τρεις ληστές θα έκανα κίνηση όταν έλειπαν τα κομάντα!!!!!! A ρε Maxim!!!! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαααααα! Να ξαναναφέρω το κλασσικό πλέον "γιατί είμαι γαμάτος" ! Και πάνω απ'όλα μετριόφρων. Και επειδή τώρα μου ήρθε να σχολιάσω αλλά έχω διαβάσει και 10 ποστς σου, να σε ενημερώσω πως χάρηκα πολύ που πήρες ποδήλατο!!!!!

maxim glendower said...

και εγώ χάρηκα που πήρα
:)
και που έκανες σχόλιο