Monday, January 28, 2008

Μαξιλάρι

Το Σάββατο ήταν η τελευταία μέρα που δούλεψα. Πήρα άδεια. Θα κάθομαι και θα με πληρώνουν μέχρι να παρουσιαστώ. Τους χαιρέτησα σχεδόν όλους. Από την Παρασκευή ξεκίνησα να χαιρετάω και πάλι κάποιους άφησα. Λίγες μέρες πριν αλλάξει ο χρόνος είχε φύγει ο τραγουδοποιός υποδιευθυντής. Την Πέμπτη σταμάτησε να δουλεύει και ο διευθυντής. Αφού φεύγω και εγώ τα πράγματα δεν θα πάνε καλά στο μαγαζί. Μάλλον δεν θα ξανάκανω ποστ για την δουλειά, εκτός αν θυμηθώ κάποια πολύ καλή περίπτωση πελάτη.

5 comments:

tzotza said...

διπλο χτυπημα...
ακαρδε...
ασπλαχνε..(right choice of word????)
ουτε ιστοριες για πελατες και τσιπουρες θα εχουμε πια...
και ΟΥΤΕ θα γραφεις εσυ αλλο...(μεχρι να βγουνε οι new adventures of max in the army δηλαδη)

παω να πνιξω τον πονο μου με το μαξιλαρι μου..(ειδες που και ο ασχετος τιτλος βοηθησε καπου τελικα????τιποτα δεν ειναι τυχαιο τελικα!!!ακου με που σε λεω!!!! :)))

φιλια πολλα μαξ μου
:)

Lote Alcarin said...

Tears on my pillow... Όπως τα είπε η Tzotza... Ούτε τσιπούρες, ούτε μαγεία, ούτε τίπτις....
κλαψ...
σνιφ...

tzotza said...

@lote μου...
please give me a hankie dear μου..
και εγω κλαιω...
κλαψ...
σνιφ...
ουφ!!!!!

(misery needs company..τι λες?
εισαι? :)))))

Lote Alcarin said...

@tzotza μου... είναι βαρύ το βάσανο του πόνου ανάθεμα το....αμάαααααααααααααααν(αμανές)....
αμάααααααααααααααααααααααααανννννννννννννννννννν (αμανές x 2)
Εντάξει! Υπόμονη πρέπει να έχουμε! Θα βρει pc το παληκάρι, θα γράψει, θα γράψει!!!!

maxim glendower said...

tzotza: σωστή η λέξη τζο, απλά δεν το κάνω και επίτηδες!
lote alcarin:when i am ungry i heat a pillow, απο το αναλυσε το