Thursday, January 03, 2008

Ο Αμίλητος

Μιλούσε με την Υπομονή στο msn.Η Υπομονή του είπε οτι ο Αμίλητος είναι σπίτι. Αφού έριξε ένα μπινελίκι πρώτα έφυγε από το pc και πήγε στο Πολύγευστο να πάρει σουβλάκια. Είπε στο Αιμύλιο ότι είναι για τον Αμίλητο και ο Αιμύλιος έτρεξε αμέσως να τον εξυπηρετήσει. Έφτασε με το αυτοκίνητο στο σπίτι του Αμίλητου και μπήκε χωρίς να χτυπήσει το κουδούνι, είχε συνενοηθεί με την Υπομονή. Ο Αμίλητος τον είδε και το μάτι του έπεσε αμέσως στην σακούλα με τα σουβλάκια. Δεν ήξερε πως να αντιδράσει. Ο Αμίλητος κοίταξε την Υπομονή, κατάλαβα πως είχε βάλει το χέρι της για αυτή την έκπληξη. Εκείνη χαμογέλασε και τον αγκάλιασε. Φάγανε όλοι μαζί. Ο Αμίλητος έφυγε μετά από δύο ώρες. Θα έκανε να τον ξαναδεί πολύ καιρό γιατί ο Αμίλητος όποτε γυρνούσε, όπως προδίδει και το όνομά του, δεν λέει οτι έχει επιστρέψει.

2 comments:

Lote Alcarin said...

Δεν έχω ιδέα για τι μιλάς, αλλά το φχαριστήθηκα!!!!!
Μάξιμε? Χρόνια πολλά και καλά! Να είναι όμορφος ο χρόνος σου, γεμάτος μαγεία(η συγκέντρωση), χαρά, υγεία, κτλπ. Να πας γρήγορα φαντάρος, για να γυρίσεις γρήγορα, να έχουμε τέταρτο! (Χιχι.. όπως πάντα εγωίστρια). Α! Και σόρρυ για την πρωτοχρονιάτικη γκρίνια(ξέρεις εσύ!)

tzotza said...

καλη χρονια μαξ μου!!!
σου ευχομαι ολα αυτο που ΕΣΥ επιθυμεις!!(νομιζω πως σου εχω ευχηθει πολλες φορες φετος ή μου φαινεται??? :)))))

με εβαλες στα δυσκολα..το διαβασα και ξαναδιαβασα το ποστ..μαρεσει οταν γραφεις ετσι και το ξερεις..
πολλα δεν λεει μαλλον αυτος ο Αμιλητος..ισως να μη χρειαζεται ομως..τυχερος ειναι που εχει την Υπομονη και καταλαβαινει..και ΤΟΝ καταλαβαινει..εγω αυτο καταλαβα..

σε φιλω..
:)