Monday, December 08, 2014

Χαρά και εργασία

Δεν θέλω να περιαυτολογώ. Οπότε πείτε κάτι καλό για εμένα όσον αφορά την επίδοση της Δευτέρας στην δουλειά. Ένας συνάδελφος μου είπε συγχαρητήρια. Την επόμενη μέρα βέβαια μαλώσαμε και τα συγχαρητήρια μου τα έδωσε την μεθεπόμενη. Πήγε μακρυά η βαλίτσα δηλαδή για την αναγνώριση. Επίσης για να μου φύγει και η μεγαλύτερη ακόμα περιέργεια έβαλα σήμερα την εφαμοργή με τα βήματα. 12 χιλιόμετρα αν τα μετράει σωστά το μπλιμπλίκι μου.
Ας περιαυτολογήσω τώρα. Έβαλα σωστή παραγγελιά για Δευτέρα. Λίγα και αυτά που φεύγουν. "Άνοιξα" και με πολύ έμφαση στον τεμαχισμένο από το Σάββατο γαλέο. Σωστά τεμαχισμένο να προσθέσω εδώ. Γίνηκε η δουλειά.

1 comment:

jaasunjackyl said...

Used ford edge titanium in stainless steel - TiG
The nano titanium by babyliss pro Titanium titanium quartz crystal Blade from TiG was made columbia titanium pants with titanium wood stove stainless steel. It is the blade you have been waiting titanium stud earrings for.