Friday, December 19, 2014

Ω3*

Σολομός σολομός σολομός. Πολύ σολομός σήμερα αδερφέ. Γενικά δεν είχε πολύ δουλειά αλλά εκεί "έπεσε" ο περισσότερος κόσμος. Πέρασε γρήγορα σχετικά η μέρα , χωρίς προβλήματα το πρωί και κατά την διάρκεια της μέρας. Το πρωί άνοιξα σχετικά εύκολα και υποφερτά για την αισθητική του υποδιευθυντή. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε και το γεγονός πως ήρθαν πολύ νωρίς και τα ψάρια άρα είχα περίπου στο μυαλό μου πως να τα βάλω στον πάγκο. Ήμουν δέκτης ενός πολύ καλού κοπλιμέντου. Ένας κύριος αφού είχε αγοράσει ψάρια κι ενώ του καθάριζα μερικά μου είπε οτι συζητιέμαι στην πιάτσα. Δεν γνωρίζω αν ο ίδιος ανήκει στην τάξη των ταξιτζήδων αλλά δεν εννοούσε αυτή την πιάτσα. Οι πελάτες μεταξύ τους λένε τι εξυπηρετικός που είμαι , ευγενικός και άλλα πολλά καλά λόγια. Περιττό να πω ότι μου έφτιαξε την μέρα.
ΥΓ κορυφαία ατάκα μου , ο σολομός είναι το μόνο ψάρι που γράφεται με τρία όμικρον και έχει ω3.

No comments: