Friday, February 24, 2012

Κερατίτιδα

Είχα μια περιπέτεια με το μάτι μου τις τελευταίες μέρες. Όχι από την τελευταία φορά που έγραψα. Τις τελευταίες πέντε μέρες. Η διάγνωση: κερατίτιδα. Δεν βγάζεις κέρατα είναι απλα μία μικρή πληγή στο μάτι που δεν ξέρουμε πως δημιούργηθηκε. Ίσως από τον υπολογιστή. Δεν θέλει να τελείωσω την πτυχιακή μου. Ειδικά το Σάββατο το μάτι μου ήταν κατακόκκινο και είχε κλείσει αρκετά. Αφού κάποια στιγμή κάποιος πελάτης κάτι μου ζήτησε να κάνω. Αρνήθηκα και πήγε να πει κάτι. Όταν είδε το μάτι μου κατακόκκινο ορκίζομαι πως έφυγε τρομαγμένος. Τώρα βέβαια πάει πολύ καλύτερα.
Να μερικά πράγματα που έμαθα από τις αρκετά συχνές επισκέψεις στο οφθαλμολογικό.
  1. Οι οφθαλμιατροι είναι όλοι φετιχιστές...όλο τα αυτιά τους θέλουν να κοιτάς
  2. Για όλα φταίνε οι φακή επαφής , εμένα για φακούς με ρώτησαν πάνω από δύο φορές ο κάθε γιατρός που με εξέταζε
  3. Θέλουν να τους κάνεις καμάκι: "για κλείσε μου λίγο το ματάκι...πάλι...πάλι"
  4. Τόσο φως σε μάτι πρέπει να έπεφτε μόνο σε ανακρίσεις.
  5. Οι διαγνώσεις είναι σωστές , απλά εμείς δεν ξέρουμε να βάζουμε καλά τις σταγόνες
  6. Γιατί λίγα είναι;;;

1 comment:

Aerlyn0204 said...

Περαστικα....