Friday, December 09, 2011

Δώσε και σε εμένα

Με πήραν από μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για να μου πουν μια προσφορά. Κάνω την φυσιολογική αντίδραση αλλά ακολούθησε ο εξής διάλογος:
- Γεια σας καλούμε από την για να σας κάνουμε μια προσφορά για σταθερό τηλέφωνο
- Όχι ευχαριστώ δεν ενδιαφέρομαι
- Μα δεν θέλετε να ακούσετε ούτε την προσφορά;
- Πες μου την προσφορά...
- Είστε στο ΟΤΕ;
- Όχι δεν είμαι
- Α έχετε κάποιο άλλο πρόγραμμα; πληρώνετε πολύ;
- Δεν ξέρω , δεν το πληρώνω εγώ...
- Α μάλιστα
- Είμαι στην και έχουμε και το
- Α έχετε αυτό; ε εντάξει τότε
- Κέρδισα;
- (χοντρά γέλια) θα κερδίζατε αν παίζατε λόττο
Μου αρέσει που την έκανα και γέλασε! Χαίρομαι όταν μου συμβαίνει και εμένα στην δουλειά μου. Φαντάζομαι πόσοι λίγοι πραγματικά κάθονται και ακούν την προσφορά. Αφού όσο φθηνό και να είναι κάτι ο κόσμος δεν έχει λεφτά να δώσει. Δεν ακούνε την λέξη προσφορά αλλά ακούν κάποιον που προσπαθεί να του πάρει τα λεφτά.

No comments: