Wednesday, January 20, 2010

Ψιλοάδεια

Είχα άδεια αυτές τις μέρες. Σήμερα είναι η τελευταία μέρα. Όπως έχω πει και άλλες φορές πάντα στην άδεια μου προσπαθώ να κάνω πράγματα. Να γεμίζω τις μέρες μου. Δεν ήταν ιδιαίτερα γεμάτες. Τις τέσσερις πρώτες μέρες είχα και το πόδι το οποίο δεν έχει περάσει τελείως. Ελπίζω στην δουλειά να τους έχουν πάει σχετικά άσχημα τα πράγματα στο ιχθυοπωλείο. Να καταλάβουν τι χάνουν τώρα που λείπω εγώ! Να σκέφτονται την επόμενη φορά που θα μου κάνουν παρατήρηση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το έχουν ρίξει στην καθαριότητα. Κατα τα άλλα βγήκα καμιά δύο φορές , παίξαμε άλλες δύο , κέρδισα στην μονόπολυ city δύο φόρες σχεδόν, πήγα στο γήπεδο και στο παζάρι βιβλίου. Ε εντάξει. Ξεκουράστηκα σχετικά.

2 comments:

Anonymous said...

στην επομενη αδεια σου κανε και καμια δουλεια για το σπιτι,μην τρεχουν ολο οι αλλοι :)

maxim glendower said...

η επόμενη άδεια θα είναι καλοκαίρι οπότε δεν το βλέπω άσε που σε αυτή είχα το πόδι μου