Monday, October 05, 2009

Αυτοί που έμειναν πέρασαν καλύτερα;

Τελείωσε η άδεια μου. Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα δουλειάς. Είχα να αντιμετωπίσω ένα μικρό χάος. Ένα μεγάλο χάος βασικά. Το πρώτα μηνύματα τα είχα πάρει την περασμένη Παρασκεύη. Είχα πάει για να πάρω το βιβλίο που παίρνω κάθε εβδομάδα και ο προϊστάμενος με είπε αμελέτητο! Η Ν. είπε άντε maximaki έλα επιτέλους. Βέβαια σε όσους λέω ότι πήρα την καλοκαιρινή μου άδεια παίρνουν ένα περίεργο ύφος. Είχα δύο σκέψεις και ήμουν σίγουρος ότι θα είναι αλήθεια. Ότι θα έχουμε πολύ σολωμό και ότι δεν θα έχουμε καθόλου σακούλες. Τελικά προστέθηκαν και άλλα. Ο πάγος ήταν μάλλον πολλών ημερών, αναρωτιέμαι πως τα κατάφερε. Υπήρχαν ψαράκια τα καημένα που ενώ τα είχαν για πέταμα δεν τα είχαν πετάξει. Περίμεναν να τα δω και να σιγουρευτώ και εγώ μάλλον. Ήμουν κουρασμένος κατά την διάρκεια της μέρας. Κομάρες ένιωθα και γενικά δεν ήμουν στα πολύ καλά μου. Ποιος νιώθει καλά την πρώτη μέρα στην δουλειά του βέβαια; Εμάθα ότι ακόμα στην άδειά μου παραιτήθηκαν δύο άτομα. Καλά πάμε. Το κακό; Ότι ακόμα δεν έχουν πάρει αντικαταστάτες και ίσως ούτε πρόκεται. Στο τέλος θα πάρουμε όλοι αναρρωτική άδεια και θα ανοίγουν οι διευθυντάδες που λένε και μερικοί. Άντε να δούμε.

No comments: