Wednesday, February 25, 2009

Palaiokwstas rules!!

Σήμερα το πρωί σηκώθηκα στις 12:30 και πήγα στην τράπεζα. Εκεί αγριοκοίταξα ένα παιδάκι που πείραζε τα πάντα από τον συναγερμό μέχρι τα πάντα! Οταν το αγριοκοίταξα είπε μαμά αυτός ο κύριος είναι μεγάλος και παίζει ποδόσφαιρό!! Δεν ξέρω πως το κατάλαβε ίσως επειδή φορούσα φόρμα. Γυρνόντας σπίτι με είδες ένας γείτονας και μου είπε : Α ρε μαξιμ έφυγες από τον στρατό και δραπέτευσε ο παλαιοκώστας!!! Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να κάνω ποστ για αυτή την πρωτοφανή χολιγουντιανή (μία από τις ταλαιπωρίες της επιγραφής που είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ ) απόδραση που γίνεται για δεύτερη φορά! Μου έδωσε ωραία πάσα ο γείτονας.

4 comments:

tzotza said...

εγω σκεφτομαι το καημενο αγορακι που αγριοκοιταξες!!!
εφιλατες θα ειχε χθες το βραδυ!!!

μακια μαξ μου!
:)

tzotza said...

*εφιαλτες!!!
(τρομαξα εγω τοσο που το εγραψα λαθος!!!)

maxim glendower said...

τον εφιάλτη τον είδα εγώ χθες που είδα ότι ήμουν στο κψμ. ακόμα δεν απολύθηκα και βλέπω στον ύπνο μου τον στρατό. κ σήμερα είδα να μας μιλάει πάλι ο λοχαγός και να μας λέει τον όρκο πάλι!!

tzotza said...

προοοοσοοοοοΧΗΗΗΗΗΗ!!!!!!

οταν σηκωνεις και χαιρετας στον υπνο σου τοτε θα ξερεις πως δεν πας καλα!!!(τα αλλα ειναι normal!!)

;)))))