Thursday, February 07, 2008

Για λίγο

Ναι Γιάννη μου.... Μίλησα με την μητέρα σου και την έπεισα να σε αφήσει. Θα πας κανονικά τις πρώτες ώρες στο φροντιστήριο και την τελευταία ώρα θα φύγεις.... Γιουυυυυυυυπιιιιιιιιιιιιιι!!! Ευχαριστώ μπαμπά!! Και σου υπόσχομαι ότι την επόμενη φορά θα ρωτάω και τους δύο ταυτόχρονα….
Ο Γιάννης θα πάει συναυλία και εγώ φαντάρος. Δίκαια μοιρασιά. Το Μέγαρο Μαξίμου θα παραμείνει ανοικτό σε αντίθεση με ότι είχε συμβεί το καλοκαίρι που είχα άδεια. Η συνέχεια της ιστορίας που έχει συγκλονίσει πιο πολύ από ότι στην αρχή "Η ΛΑΜΨΗ" σε επόμενα ποστ, σήμερα δεν προλαβαίνω. Επίσης έρχονται the new adventures of max in the army. Να είστε όλοι καλά και να προσέχετε ο ένας τον άλλον. Θα έχετε μια έννοια λιγότερη αφού εγώ θα προσέχω τον μπαμπά πατρίδο!(εμ μα πια όλα η μητέρα να τα έχει!!)

4 comments:

tzotza said...

a happy end!!!
ποσο μαρεσουνε!!! :)))

να προσεχεις και να μας γραφεις ε??? (οχι κανονικα δηλαδη..you know what i mean!!!)
καλη θητεια dear max μου!!!
θα μας λειψεις!!!

σε φιλω!!
:)
(im waving a white hankie!!)

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Καλό κουράγιο, max μου.

tzotza said...

μπηκα να ριξω ενα ξεσκονισμα στο blog εδω σαν official max fan club member..
μη πιασουμε και αραχνες...
(η lote εχει μεινει καπου στην χωρα του far far awaaaaaayyyyy!!!!)

πλεκω καλτσες max μου να ξερεις...

:)

χ@χΛιΔάΚι said...

Καλή σου ώρα όπου και να πας και με το καλό να ερθεις πίσω. φιλιά πολλά