Tuesday, February 05, 2008

Θυσία

Σήμερα πήγα και κουρεύτηκα. Είχα καιρό να τα κουρέψω τόσο κοντά. Μπορεί να τα έκοψα και παραπάνω από όσο χρειάζεται. Υπερβάλλον ζήλος μάλλον. Φαίνεται και ένα παλιό σημάδι που έχω. Ημουν στο εξοχικό και έκανα ποδήλατο. Με κυνήγησαν κάτι σκυλιά. Είχαν έρθει στο πλάι μου και εγώ για να μην μου δαγκώσουν το πόδι το είχα περάσει από την άλλη πλευρά. Είχα και τα δύο μου πόδια από την μία πλευρά άρα και περισσότερο βάρος. Το ποδήλατο άρχισε να παίρνει κάποια κλίση προς τα αριστερά. Τελικά πέτυχε δεν με δάγκωσαν αλλά πέτυχα ένα τοίχο καταλάθος. Χωρίς να καταλάβω τι ακριβώς είχε γίνει έτρεξα σπίτι. Είχα χτυπήσει ανάμεσα στο μάτι και το αυτί. Λίγο διαφορετικά να χτυπούσα θα έχασα ή το μάτι μου ή το αυτί μου. Είχα κάνει πληγή. Πήγα στο κέντρο υγείας της περιοχής και με περιποιήθηκαν λίγο. Θα χρειαζόμουν ράμματα. Αλλά επειδή ήμουν λέει δεκαπέντε έπρεπε να πάω στο "Παίδων". Επρεπε να πάμε πίσω στο σπίτι να πάρουμε το βιβλιάριο υγείας και να πάμε Ζωγράφου που είναι το "Παίδων". Ταλαιπωρία σκέτη δηλαδή. Εντάξει όλα πήγαν καλά τελικά. Εκανα τρία ράμματα. Το κακό ήταν ότι το έπαθα καλοκαίρι και έχασα τα μπάνια αλλά καλύτερο από το να έχασα το μάτι μου.
Δεν μου έχει μείνει ψυχολογικό τραύμα ούτε με τα σκυλιά ούτε με τα ποδήλατα ευτυχώς. Αυτά.

4 comments:

tink said...

τι θυμάσαι απο ένα κούρεμα όμως...
ψυχολογικό με τους τοίχους σου έμεινε; δεν είπες.

maxim glendower said...

και έλεγα τι ξέχασα τι ξέχασα...
δεν μου έμεινε τινκ όχι

3 parties a day said...

Α, εμένα θα μου έμενε· με όλα.

tzotza said...

αν και εχω φαει τα μουτρα μου πολλες φορες, δεν εχω βρεθει tet a tet με κανενα τετραποδο αλλα ειχε τυχει στον εναν μου αδελφο και σαν αποτελεσμα τα πσιλο φοβαμαι τα σκυλια..
με τους τοιχους ομως μια χαρα τα εχω..κοπαναω το κεφαλι μου μια χαρα πανω τους!!! :)
ωραια ειναι ομως τα μικρα σημαδια στο προσωπο στους ανδρες.. :)

μα πως εγινε αυτο???
εχασε την σειρα μου στα σχολια!!!
πφφφφφ!!!!

φιλια πολλα!!
:)