Friday, January 26, 2007

Ακριβώς την ίδια ερώτηση μου έκανε μία κοπέλα σε μία πολυκατοικία στα κάτω πατήσια. Ήμουν με τον αδερφό μου. Πηγαίναμε σε έναν φίλο. Που πάτε; Στον τρίτο. Αλλά εκείνη ήταν προσεχτική. Μας είπε να περάσουμε και στάθηκε στην πόρτα. Πάτησε το κουμπί του τρίτου. Την ρώτησα μήπως είστε η κοπέλα που έχει νοικίασει το δίπλα διαμέρισμα;όχι μου απάντησε. Φτάνουμε στον τρίτο και δεν την βλέπω να κάνει κίνηση να κατέβει. Βγαίνοντας την ρωτάω εδώ μένετε; Δεν απάντησε. Συνέχισα την ερώτηση, στον ανσασέρ. Χαμογέλασε απλά.(από κάτι που δίαβασα στον μπλογκ της 3partiesaday.blogspot.com)

4 comments:

3 parties a day said...

Κάτι μου θυμίζει αυτό... :)

maxim glendower said...

αν δεις και την ώρα που έκανα το ποστ και το σχόλιο θα δεις ότι έχουν διαφορά λίγων λεπτών αν εξαιρέσεις την διαφορά ώρας. είχα την εντύπωση ότι κάπου το έγραφα ότι το έγραψα επειδή το διάβασα στο μπλογκ αλλά τελικά όχι.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Δεν σου είπε όμως να της το πιάσεις; Ε; Είμαστε πιο διακριτικές εμείς οι γυναίκες...

maxim glendower said...

τόσο διακριτή που σχεδόν δεν μίλαγε!