Friday, June 24, 2011

Φίλε Ματατζή

Πέτυχα έναν παλιό συμμαθητή μου στην δουλειά. Είναι Ματατζής! Κανείς δεν είναι τέλειος. Τον ρώτησα αν έχει ακούσει το τραγουδάκι που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Το είχε ακούσει και γέλασε. Καλό αυτό. Γενικά είναι νέος οπότε ελπίζω να μην έχει κόμπλεξ με αυτά που βγαίνουν. 'Αλλωστε παντού υπάρχουν καλοί και κακοί σε όλα τα επαγγέλματα, ας πούμε. Είναι πολύ απασχολημένος αυτές τις μέρες φυσικά με όσα γίνονται στο Σύνταγμα. Του λέω πως έπρεπε να ήσουν και εσύ μαζί με τους αγανακτησμένους, άλλωστε και σε σένα έχουν κόψει μισθούς και δώρο. Μου είπε πως τους έχουν προειδοποιήσει πως όποιος πάει θα απολυθεί. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ή όχι αλλά δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι πως μου διηγήθηκε μια ιστορία πως έλεγε σε έναν συνάδελφό του για πλάκα πως όλα αυτά τα τραβάμε για δύο χιλιάδες ευρώ και τον κοιτούσαν... οι πολίτες. Φυσικά δεν παίρνουν τόσα χρήματα αλλά ο άλλος που το ακούει όσο να πεις ξαφνιάζεται. Η λέξη "πολίτες" μου κακοφάνηκε να πω την αλήθεια. Δεν χτύπησε καλά στα αυτιά μου. Δηλαδή αυτός δεν είναι πολίτης; Είναι κάτι άλλο; Ίσως αυτή την λέξη χρησιμοποιούν μεταξύ τους αλλά δεν είναι σωστή επιλογή. Δείχνει λίγο πολύ και τον τρόπο που σκέφτεσαι.

No comments: