Thursday, March 31, 2011

Το βιολογικό μου ρολόι

Καλημέρα. Είμαι παραπάνω από 90% πρωινός στην δουλειά μου. Όταν λέω πρωινός εννοώ στις έξι το πρωί. Αυτή την εβδομάδα για να ξεκουραστώ υποτίθεται ο προιστάμενος με έβαλε απόγευμα. Ο οργανισμός μου όμως εδώ και πολλούς μήνες έχει συνηθίσει να ξυπνάει γύρω στις πέντε και τέταρτο. Χωρίς ξυπνητήρι. Χθες και σήμερα ξύπνησα έξι και τέταρτο. Είναι η πρώτη εβδομάδα που είμαστε με την καινούργια ώρα. Το βιολογικό μου ρολόι δεν έχει χάσει ούτε λεπτό! Σηκώθηκα να σας το πω και δεν προσπάθησα να ξανακοιμηθώ γιατί μιά φίλη λέει πως αν προσπαθείς με το ζόρι να κοιμηθείς είναι βιασμός! Δεν θέλω να είμαι βιαστής...Ελπίζω μονάχα αύριο που είμαι όντως πρωί να ξυπνήσω με το κανονικό μου ρολόι και όχι με το βιολογικό, γιατί αλλιώς θα αργήσω λίγο...

No comments: