Thursday, September 30, 2010

Αλλαγή αλλαγή!!

Πριν λίγο καιρό η Πέμπτη ήταν η αγαπημένη μου μέρα. Περνούσα καλά , ευχάριστα χωρίς να έχω κάποιον συγκεκριμένο λόγο. Τώρα τελευταία δεν το νιώθω και τόσο πολύ αυτό. Ή περνάω καλά και τις υπόλοιπες μέρες ή δεν περνάω καλά ούτε την Πέμπτη! Μπορεί απλά να έχω μπει κι εγώ σε μια ρουτίνα!
Μιλούσα με έναν φίλο τις προάλλες. Είμαστε ίδια ηλικία και μου έλεγε περίπου τα ίδια. Πως δεν περνάει καλά, πως όλοι οι κοινοί μας γνωστοί στην ίδια κατάσταση βρίσκονται. Ε κάντε κάτι να αλλάξει ρε παιδιά!

5 comments:

PETROS said...

Πεμπτη = Το μικρό Σάββατο..

Moloch said...

Να μην ευχεσαι να αλλάξει. Εμένα θα ακούς.

Aerlyn0204 said...

Αντε ολοι μαζι να μαζευτουμε, να περασουμε καλα, να κανουμε και την αλλαγη! :)

PETROS said...

@Moloch: No news, good news...

maxim glendower said...

πέτρο: Βουκουρέστη= το μικρό Παρίσι
Moloch: εύχομαι για κάτι ευχάριστο προφανώς! συμφωνώ όμως με το δεύτερο σχόλιο του πέτρου
aerlyn0204: λίγο κομματικό ακούστηκε αυτός εκτός από το να περάσουμε καλά!