Wednesday, June 09, 2010

Στο Δημαρχείο

Σήμερα πήγα να δώσω αίμα. Στο δημαρχείο της περιοχής μου. Στην αίθουσα του δημαρχείου που γινόταν η αιμοληψία υπήρχαν φωτογραφίες από "μιαν άλλη εποχή". Το 1938 μπροστά από τον νεόκτιστο Άγιο Λουκά. Μπροστά μαζεμένα παιδιά του κατηχητικού ( τότε όλα τα παιδιά πήγαιναν κατηχητικό , λέει μια σημείωση). Δίπλα κι άλλες φωτογραφιές από σχολεία. Οι ίδιες φωτογραφίες υπάρχουν σε ένα βιβλίο που είχε βγάλει ο δήμος για την ιστορια του δήμου. Σε μία από αυτές είναι η γιαγιά μου. Η τελευταία φορά που είχα δώσει αίμα ήταν για εκείνη. Συγκινήθηκα πολύ όταν την σκέφτηκα. Τα μάτια μου γέμισαν. Μετά πέρασα και από τον παππού να τον δω. Καλά ήταν είχε κάνει δουλειές στο σπίτι και ετοιμαζόταν να βγει. Ευτυχώς που τον πρόλαβα. Περπατήσαμε για λίγο μαζί. Μου φαίνεται ότι έχει μεγαλώσει. Τα καταφέρνει μια χαρά πάντως.

1 comment:

Aerlyn0204 said...

Υπεροχο...και ξερεις οτι το εννοω...Το εκανα εικονα και μου αρεσε και σαν εικονα...Ειδες που με ταξιδευεις παλι?! :P