Thursday, May 20, 2010

Όμορφη μέρα

Τελικά δεν θέλει και πολύ για να σου φτιάξει η διάθεση. Παρότι δεν ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση το ψυγείο δεν με αποθάρρυνε όπως άλλες φορές. Ξεκίνησα με κέφι την δουλειά. Το μάζεμα είχε γίνει μια χαρά αν και από συνάδελφο του μανάβικου. Πείραξα και λίγο τους συναδέλφους που είναι Ολυμπιακοί. Αν έχει κερδίσει η ομάδα είναι πιο εύκολο να παραμείνεις ευδιάθετος. Τελείωσα νωρίς τις δουλειές που είχα. Αρκετά πριν το άνοιγμα. Στους πρώτους πελάτες μιλούσα τόσο ήρεμα και ευγενικά που μου το είπαν κιόλας. Είστε ευγένεσταστος. Πως να μην πάει μετά καλά η μερα; Ακόμα και πιο αργά πελάτες μου είπαν πόσο εξυπηρετικός και ευγενικός είμαι. Μία πελάτισσα μάλιστα που ευχήθηκε να βρω και μια καλή κοπέλα χαμογελαστή. Έπιασαν τόπο τα σεμινάρια ή απλά είναι που κέρδισε η ΑΕΚ; Γυρνόντας από την δουλειά σκέφτηκα ότι το μόνο που μένει είναι να έχουμε και ωραίο φαγητό... Συκώτι με πατάτες τηγανιτές!! Ώρε μάνα μου!! Μόλις πριν λίγο ξύπνησα από τον μεσημεριανό ύπνο και είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν φαντάρος και μάλιστα είχαμε και άλμα. Το όνειρο ξεκίνησε λίγο πριν απογειωθεί το αεροπλάνο. Με προφύλαξα από την προηγούμενη ταλαιπωρία. Ελπίζω να είχε όλοι μια τόσο όμορφη μέρα η οποία δεν έχει καν τελειώσει....

No comments: