Friday, October 17, 2008

μαξιμ απο δράμα

Με πήγαν mini βόλτα στην Δράμα. Δεν είδα και πολλά. Το πρωί πάντως πηγαίναμε στην Ασπροβάλτα και ήταν υπέροχα. Παντού ομίχλη. Τα δέντρα φαινόντουσαν λες και ήταν κομμένα. Το τοπίο είναι βγαλμένο από ταινία τρόμου. Ο "ξεναγός" μου μου είπε ότι είχε γίνει κάποιο ατύχημα πριν δύο χρόνια. Ένα τρένο χτύπησε ένα φορτηγό. Νύχτα ήταν χωρίς φώτα δεν κατέβηκαν οι μπάρες και αυτό ήταν. Δεν μου είπε αν είχε νεκρούς ή κάτι , λογικά θα είχε, το μόνο που μου είπε ήταν ότι ο δρόμος ήταν κλειστός για τρεις μέρες.(ή κάτι τέτοιο). Αυτά. Δεν ξέρω απλά νιώθω την ανάγκη να γράψω , να διαβάσω , να ξεφύγω από τα στενά όρια του στρατού.
Σήμερα κάτι ανέφερε για κομμουνισμό και δικαιώματα. Αν έβλεπε ο λοχαγός τι διαβάζω όλο και κάτι θα μου έλεγε. Μιλούσα με τον "ξεναγό" μου και του είπα ότι με λένε αναρχικό κάποιοι στο στρατό. Είδαν μια παλιά μου φωτογραφία και οι άσχετοι αμέσως αυτό είπαν. Καλά όχι ότι με πειράζει ιδιαίτερα αν και δεν είμαι αναρχικός. Εκείνος όταν του είπα αναρχικός αμέσως είπε την λέξη ελεύθερος. Μόνο με καλλιτέχνη μπορώ να μιλήσω πια; Λες να είναι δείγμα ότι γίνομαι και εγώ; Με σύστησε στην δασκάλα του ότι έχω σχέση με τα εικαστικά! Ένιωσα σημαντικός. Αυτά. Α! το είπα και πιο πάνω; Καλό βράδυ σε όλους. Εδώ το βράδυ είναι πάντα ιδιαίτερο όπως και το πρωί. Δεν ξεχωρίζεις εύκολα την ανατολή από την δύση. Είναι πάντα πιο ατμοσφαιρικά στο βουνό (έπρεπε να το βάλω στο χτεσινό ποστ!).
Σας έλειψα που δεν έγραφα τόσο καιρό; ΤΟ ΞΕΡΩ

3 comments:

tzotza said...

αχ!!!
αυτες οι ρετορικες ερωτησεις!!!
ποοοοσο μ'αρεσουνε ωρες-ωρες!!!!
(i'm talking about the one at the end ofcourse!!! :)))

φιλια πολλα μαξ μου!!!
:)

ps..σημαντικος εισαι απο μονος σου να ξερεις ε?
you dont need someone else to make you feel like that!!!
(ωχ..θα με βρισει παλι ο Πυθαγορας!!! ;-))

pps.where are you lote????
the boss is back!!!

tzotza said...

*explanation...
επειδη ειναι περασμενη η ωρα και δεν μπορω να ρωτησω καποιον τωρα (και το λεξικο ειναι πολυυυυ μακρια μου!!),νομιζω πως εκανα λαθος με μια λεξη στο προηγουμενο σχολιο μου(λες και ζω παλι παλιες δοξες ειναι!!!;-)))
ηθελα να γραψω την λεξη rhetorical αλλα δεν νομιζω πως την 'πετυχα'...χμμμμμμ...ειναι 'ρετορικες' ή 'ρητορικες';;;

patience please everyone...(καπου την εχω ξανα ακουση τωρα τελευταια αυτη την λεξη...double χμμμμ...)

maxim glendower said...

ρητορική ερώτηση αυτο ειναι το σωστο ,δεν πειραζει αλλωστε