Friday, August 31, 2007

Μία σούμα από όνειρα θερινών νυχτών

Όταν είχα άδεια έβλεπα πολύ όμορφα όνειρα. Απαλαγμένος από το άγχος της δουλειάς το πιο πιθανό ,αν και είδα και όνειρο που περιελάμβανε άτομα από την δουλειά.
Εμμονή με την αστυνομία:
Το κυρίαρχο στοιχείο στα όνειρα που θυμάμαι ήταν τα σώματα ασφαλειάς. Σχεδόν κάθε βράδυ έβλεπα αστυνομικούς, περιπολικά να με ακολουθόν ,ειδικούς φρουρούς. Δεν ξέρω τι σήμαινει. Επίσης περίεργο ήταν που και οι γύρω μου μου ανέφεραν συχνά την αστυνομία. Το αποκορύφωμα έγινε στον ξύπνιο μου όταν και όντως με ακολούθησε για κάποια απόσταση ένα περιπολικό πριν με προσπεράσει υπερβαίνοντας φυσικά το όριο του δρόμου.
Έκθεση παιχνιδιού:
Ένα όνειρο που μου έκανε τρομερή εντύπωση. Ήμουν σε ένα χώρο που περίπου ήταν σαν παζάρι βιβλίου. Μόνο που αντί για βιβλία είχε παιχνίδια. Επιτραπέζια κυρίως. Παντού γύρω μου εκτός από φυσικά τα σώματα ασφαλείας που φρουρούσαν τα παιχνίδια(!!!!::::) ήταν συνάδελφοι από την δουλεία. Η χ προσπάθησε να φτιάξει μία μονόπολη από την αρχή. Ο ν κάπου βρήκε μια μπάλα και προσπαθούσε να μαζέψει άτομα για ποδόσφαιρο. Τα παιδιά στις παραλαβές με κάτι κούκλες νομίζω έπαιζαν. Μου θύμισε την μέρα της μεγάλης απογραφής που είμαστε όλοι οι υπάλληλοι. Μου αρέσει έχει κέφι.
Το πιο κουφό:
Είδα στον ύπνο ότι προσπαθούσα να γράψω την λέξη σ’αγαπώ με ομελέτα (ή αυγά μάτια δεν είμαι σίγουρος). Περισσότερα δεν θυμάμαι γιαυτό το όνειρο δυστυχώς αλλά ελπίζω πρώτον να πέτυχα την ομελέτα,δεύτερον να φαινόταν ωραία το σ’αγαπώ γραμμένο και τρίτον να άρεσε στο άτομο για το οποίο το έγραψα.

2 comments:

αν ακούς said...

σ'αγαπω με αυγά!!!! ακόμα γελαω. παρεπιμπτοντως,ειμαι ολυμπιακος. και γω δεν εχω προβλημα που είσαι α.ε.κ. ψαχνω κανεναν να κάνω λιγο πλακα. καλη τυχη στο ουεφα. απο καρδιας.

maxim glendower said...

χαίρομαι που γέλασες,thats the plan