Friday, November 30, 2007

avyssos

Χτες στο γήπεδο ,μπορεί να έκανε κρύο, να μην κέρδισε η ομάδα , να μην κάναμε τελικά κύμα αλλά παρόλα αυτά ήταν μία ωραία βραδιά. Είναι δύσκολο να στεναχωρηθώ ακόμα και αν χάσει η ομάδα. Ο περιβάλλον χώρος του ΟΑΚΑ την νύχτα, γιατί την μέρα φαίνονται όλα τα άσχημά του, είναι πολύ όμορφος με τα φώτα του ,τον κόσμο να τρέχει να προλάβει την θέση του , τα παιδιά των συνδέσμων να προσπαθούν να πουλήσουν μπλουζάκια και διάφορα για να βγάλουν λεφτά για τις εκδρομές, φωνές μικρών φιλάθλων. Κάτι ήταν διαφορετικό πάνω σου. Μπορεί να φταίω και εγώ και η ψυχολογική κατάσταση που βρίσκομαι.
Είμαι σαν έξι μήνες πριν, περίπου. Μόνο που αντί για τέσσερις ώρες δουλειά και τέσσερις ώρες ποδόσφαιρο έχω μόνο οκτώ ώρες δουλειάς. Είμαι πάλι στο σημείο που έχω άγχος για την δουλειά και τίποτα που να με ξεαγχώνει. Έχουν μείνει λέξεις, καταστάσεις , στιγμές , εμπειρίες στο μυαλό μου σημαντικές, πιο σημαντικές από κάθε άλλη φορα, που δεν μπορώ να ξεχάσω και δεν θέλω να ξεχάσω. Αυτά περίπου, δεν τα είπα και πολύ καλά το ξέρω. Για τον τίτλο δεν φταίω εγώ όπως πάντα δηλαδή.

2 comments:

tzotza said...

και εγω στο ΟΑΚΑ ημουνα το περασμενο σ/κ αλλα για αγωνες swimming..εχεις δικιο για το ποσο ομορφο ειναι εκει το βραδυ..υπεροχο..

οσο για τα αλλα μαξ μου, μια χαρα τα ειπες..ερχονται και οι γιορτες και εκει να δεις τι θα γινει..ουφ..

καλο μηνα sweetie!!
:)

maxim glendower said...

α και εγώ που νόμιζα ότι είχες πάει στον αγώνα ΑΕΚ-ΟΦΗ
Καλο μήνα :)