Wednesday, May 29, 2013

Είμαι

Την Δεύτερα ήμουν απόγευμα. Όπως μου συμβαίνει συνήθως όταν είμαι απογευματινός γύρισα με πονοκέφαλο σπίτι. Το χειρότερο; Δεν ήταν μάτι! Βέβαια ήμουν φρεσκοξυρισμένος και μου είπε και μία πρώην συνάδελφος πως ομόρφυνα αλλά δεν ήταν μάτι. Ξάπλωσα από τις έντεκα χωρίς να φάω καν βραδυνό. Βέβαια είχε πιει τρία αναψυκτικά στην δουλειά. Ήπια κι ένα ποτήρι γάλα όταν γύρισα. Κοιμήθηκα σχεδόν αμέσως και ξύπνησα το πρωί στις πέντε. Ένιωθα μια χαρά. Βέβαια μετά δεν μπορούσα να πολύκοιμηθώ. Λογικό από την μία. Αλλά τι να κάνω από τις πέντε το πρωί όταν πιάνω δουλειά στη μία το μεσημέρι; Εντάξει το πάλεψα είναι η αλήθεια. Το προσπάθησα πολύ. Τα κατάφερα. Χθες ούτε πονοκέφαλος ούτε τίποτα. Σήμερα ρεπό και  ξεκούραση. Τρόπος του λέγειν ξεκούραση γιατί πήγα εφορία τράπεζες. Είμαι προκομένο παιδί! Λέμε τώρα...

No comments: