Friday, March 19, 2010

Ε μπράβο

Χθες που ακόμα και οι πάτερ αγόραζαν αστακούς περάσαμε κάποιο μαγαζί σε τζίρο που παραδοσιακά έχει μεγάλους τζίρους. Ο διευθυντής με φώναξε για να μου πει συγχαρητήρια... Με ένα μικρό λογίρδιο που έλεγε: " σε όλους λέω από κάτι καλό και κάτι κακό, σε σένα έχω μόνο καλό να πω..μπλα μπλα". Την προηγούμενη φορά που δέχτηκα συγχαρητήρια από τον συγκεκριμένο διευθυντή την αμέσως επόμενη μέρα με κάλεσε στο γραφείο του για επίπληξη. Ελπίζω να μην γίνει το ίδιο αυτή την φορά. Σε μια μέρα που δεν ήμουν σχεδόν καθόλου στον πάγκο, γιατί έκανα καθαριοτήτες, και η ποικιλία ήταν εμφανώς μικρή καθώς δεν είχαμε καν παραλάβει ψάρι. Αλλά ο διευθυντής τα έριξε όλα στην μεγάλη ποικιλία. Ο υποδιευθυντής μου είπε ότι αν κουρευόμουν κιόλας θα ήταν όλα καλύτερα. Πάντως συγχαρητήρια δεν πρέπει να δίνει και πολύ συχνά ο διευθυντής γιατί όλοι μου το τόνισαν. Προσδοκούμε και σε καλύτερα.

No comments: