Friday, April 03, 2009

Τράπεζες: ταυτοποιούν μόνο όποιον τους τα παίρνει

Ξύπνησα πολύ πρωί παρότι είχα ρεπό για να παώ στην τράπεζα να κάνω ανάληψη! Συνήθως σηκώνω λεφτά από το ΑΤΜ αλλά επειδή το ποσό ήταν κάπως μεγάλο και δεν ήξερα τι όριο έχει η κάρτα μου είπα να τα πάρω απευθείας από το ταμείο. Αν και πρωί ήταν ήδη κάποιοι που περίμεναν πριν ακόμα ανοίξει η τράπεζα. Ήμουν ο 8ος στην σειρά. Περίμενα και όταν ήρθε η σειρά μου πλησίασα στο ταμείο. Έδωσα στην κοπέλα ένα χαρτάκι που έγραφε τον αριθμό του λογαριασμού μου. Της είπα το ποσό. Μου ζήτησε την ταυτότητά μου και την έβγαλε φωτοτυπία. Είδε τα στοιχεία στον υπολογιστή τα οποία κατά την ίδια ήταν ελλειπέστατα. Ούτε την υπογραφή μου λέει δεν είχε. Να σημείωσω ότι σε εκείνο το κατάστημα έχω κάνει συναλλάγη μέσω του λογαριασμού μου αλλά κατάθεση. Ο λογαριασμός μου , μισθωδοσίας , είχε ανοικτεί σε άλλο κατάστημα. Μου είπε να πάω σε εκείνο το κατάστημα ίσως ή να περιμένω να πάρουν τηλέφωνο εκεί για να δουν. Στο πρόβλημα αυτό μου είπαν να περιμένω εκεί (μου έδειξαν που), είχε μια καρέκλα. Κάθισα ψιλοεκνευρισμένος και περίμενα. Ο διευθυντής λογικά , μετά από λίγο με έδειξε και είπε τι θέλει ο κύριος εκει. Του εξήγησαν οι κοπέλες οτι περιμένω. Ναι είπε αλλά να περάσει πιο έξω. Εκεί νευρίασα ακόμα περισσότερο και σηκώθηκα και έφυγα. Στο δρόμο για το άλλο υποκατάστημα ο διευθυντής άκουσε πολλές κατάρες! Ακούς εκεί τι ήθελα εκεί. Να κάνω ληστεία βρε μαλάκα φώναζα στον δρόμο. Στο άλλο υποκατάστημα σχεδόν τα ίδια. Δεν είχε πολύ κόσμο και όταν ήρθε η σειρά μου η κοπέλα μου είπε πηγαίντε σε εκείνο το γραφείο να περάσετε τα στοιχεία σας και μετά να πάρετε το ποσό. Εκεί η κοπέλα μου ζήτησε το εκκαθαριστικό της εφορίας , το αφμ και κάτι ακόμα. Λέω δεν έχω εκκαθαριστικό μαζί μου, δεν έχω κάνει φορολογική δήλωση, ήμουν φαντάρος , ο λογαριασμός είναι μισθοδοσίας. Εκεί ίσως με είδε που είχα φορτώσει και με ρώτησε σε ποιά εφορία είχα βγάλει το αφμ και μου έδωσε ένα χαρτί να υπογράψω και μετά με έστειλε στο ταμείο.
Τα έχω πάντως με όλες τις τράπεζες. Αυτά.

No comments: