Tuesday, December 11, 2007

Αν δεν πουλήσεις λίγη μούρη εδώ μέσα


Από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του blog, η ηλεκτρονική μου διεύθυνση γέμισε με προτάσεις για συνεντεύξεις. Μου έκανε και τρομερή εντύπωση που βρήκαν το mail γιατι δεν το έχω βάλει καν στο προφίλ. Όποιος ενδιαφέρεται μαθαίνει ήταν η απαντήση τους. Τις αρνήθηκα κατηγορηματικά. Ένας απλός blogger είμαι αφήστε με ήσυχο ,πάρτε συνέντευξη από τους υπόλοιπους, τόσοι είμαστε πια! Το ξέρω δεν γράφουν όλοι καταπληκτικά σαν εμένα αλλά εντάξει. Η μοναδική φορά που ενέδωσα ήταν μετά από πρόσκληση της synas αλλά ήταν κάτι τελείως διαφορετικό αυτό. Ήταν μεταξύ μας αυτό,τους bloggers εννοώ. Μετά άρχισαν οι προτάσεις εργασίας από περιοδικά ,από εφημεριδές και από διαφημιστικές. Πολύ δελεαστικές μπορώ να πω. Επίσης είχα προτάσεις από ιχθυοπωλεία,αυτές όχι και τόσο δελεαστικές. Εϊχα και μια πρόταση γάμου. Γενικά το blogging μόνο καλά μου έχει προσφέρει μέχρι τώρα και ελπίζω αυτό να συνεχιστεί. Μόνο η δωρεάν ψυχανάλυση δεν θέλει και άλλο.
Μεταφέρω και τον διάλογο της φωτογραφίας
-Πες μου Μοντεχρήστο, θέλεις να μείνεις εδώ, να σε φροντίζω και να σε ταϊζω;
- Εξαρτάται! Τι ζητάς για αντάλλαγμα;
- Τίποτα! Απλώς να μου κάνεις λίγη παρέα
- Αποκλείεται! Έχω πολύ φορτωμένο πρόγραμμα.
- Σε παρακαλώ! Είμαι τόσο μόνος! Θα σου δώσω ότι θες!...
- Τέλος πάντων.... Θα κοιτάξω το καρνέ μου και θα σου απαντήσω
Αν δεν πουλήσεις λίγη μούρη εδώ μέσα, σε έχουνε χεσμένο!

3 comments:

tzotza said...

αυτογραφo μπορω να εχω???

please???

:)

3 parties a day said...

:)

maxim glendower said...

tzotza:δεν "πιστεύω" στα αυτόγραφα, εγώ δεν ζητάω ποτέ
:)
3pad: :)