Wednesday, February 28, 2007

Δεν μένω στα ψάρια καλύτερα

Μίλαγα χτες το βράδυ με τον φίλο μου πυθαγόρα. Μιλάγαμε για τα blog μας. Πότε θα γράψεις πάλι τον ρώτησα. Μου παίρνει πάνω απο μία μέρα μου απαντάει να γράψω κάτι,κοντά στις 30 ώρες. Τον τρόμαζε που δεν είχε έμπνευση. Του έδωσα μερικές ιδέες τι να κάνει. Είπε οτι ζηλεύει την παραγωγικότητά μου. Ντράπηκα λίγο. Το ξέρω ότι δεν γράφω καλά. Δεν το λέω επειδή είμαι ταπεινός απλά είναι η αλήθεια. Το γράψιμο είναι κάτι που δεν κάνω καλά. Εγώ είμαι καλός σε άλλα πράγματα και δεν με πειράζει καθόλου. Για παράδειγμα κοιμάμαι πολύ καλά και επίσης τρώω πολύ καλά. Καληνυχτίζοντάς τον του είπα ότι περιμένω κάτι καλό αύριο. Λόγω δουλείας σηκώνομαι στις 5 το πρωί και άνοιξα για πρώτη φορά το pc για να δω αν τελικά έγραψε. Τελικά δεν έγραψε... ζωγράφισε. Μέχρι να πάω στην δουλειά σκεφτόμουν τι δουλειά έχω εγω να γράφω σε μπλογκ. Δεν βρήκα απάντηση. Επίσης ένας ακόμα φίλος ,ο moloch. γράφει και εκείνος πολύ καλά και ελπίζω να στεριώσει.

No comments: