Ρεπό , δεν έκανα τίποτα. ΜΑ τίποτα. ΜΑ απολύτως Τίποτα . Αλλά σας το λέω για να το ξέρετε
Thursday, December 18, 2014
Wednesday, December 17, 2014
Μέρα της μαρμότας και καλά
Σήμερα η μέρα έμοιαζε για Δευτέρα. Χθες έμοιαζε για Πέμπτη. Γενικά έχω χάσει πολύ τις μέρες με την Κυριακή που δουλέψαμε. Είναι που δεν κάνω και κάτι διαφορετικό. Ξυπνάω,πάω δουλειά , γυρίζω,κοιμάμαι,ξυπνάω , χαζέυω στον υπολογιστή , τρώω , κοιμάμαι , πάω δουλεια. Φταίω βέβαια γιατί όπως έχουμε ξαναπεί είμαι τεμπέλης
Tuesday, December 16, 2014
Πολύ τεμπέλης
Σήμερα στην δουλειά δεν θυμάμαι να έκανα τίποτα. Μα τίποτα. 8 ώρες πληρωμή για δουλειά χοντρικά 3 ώρες. Ίσως να λέω και πολύ. Αλλά ελπίζω να μην διαρρεύσει και μου ζητάνε πίσω τίποτα χρήματα. Θα τα βγάλω όλα αύριο όμως
Monday, December 15, 2014
Να ζήσετε
Σήμερα γιορτάζει ο παλιός μου προϊστάμενος. Οι ελεύθεροι και ωραίοι. Γενικά αρκετός κόσμος. Μάλλον. Σήμερα έκανα μια χάρη για τον συνάδελφο. Δεν ζητάει ποτέ τίποτα για το πρόγραμμα ο καημένος. Ας είναι έκτακτο και ας χαλάει το δικό μου πρόγραμμα για πολύ. Δεν πειράζει. Δεν κάνει κακό μια αλλαγή που και που.
Sunday, December 14, 2014
Ακόμα μια Κυριακή που δουλεύουμε. Είχε ωραία μέρα. Τόσα πολλά που θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει. Αλλά όχι. Κάποιοι έχουν διαφορετική άποψη για τις Κυριακές μας. Για δύο ώρες δουλειάς ουσιαστικά , αν εξαιρέσουμε όσους έρχονται για βόλτα , γείτονες συνταξιούχους και τους καθημερινούς πελάτες , οι υπόλοιποι ήρθαν πήραν τις προσφορές και αυτό ήταν. Μετά τίποτα. Αφού πιο πολύ καθαριότητες κάνουμε παρά εξυπηρετούσαμε πελάτες. Αξιολύπητο; Ναι. Άσε που μετά μπερδεύω τις μέρες! Δεν βολεύει καθόλου.
Friday, December 12, 2014
Πέρδικα
Δυο όμορφες μέρες σήμερα και αύριο. Που το ξέρω; Μα γιατί σας τα γράφω μαζεμένα βρε κουτά. Θα μπορούσα βέβαια να βάλω να δημοσιευτεί Σάββατο και να σας πω: "δυο όμορφες μέρες χθες και σήμερα". Τέλος πάντων. Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να έχεις ρεπό Παρασκευή και Σάββατο και να γλιτώνεις προσφορά στην τσιπούρα. Σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερα πράγματα , που δεν είναι και πράγματα. Αλλά όσον αφορά την αναλογία ρεπό , μέρες , δουλειά δεν υπάρχει! Αν σημειώσουμε ότι η περισσότερη ποσότητα της προσφοράς τελείωσε και πως εγώ στα ρεπό μου πέρασα τόσο ωραία καταλαβαίνω όλους όσοι θα με ζήλευαν.
Thursday, December 11, 2014
Wednesday, December 10, 2014
62
Σήμερα έκλεισα στα 31 στοπ. Αλλάξα δεκαετία στοπ. Δεν αλλάξα κουτάκι στοπ. Δεν πρέπει να τραβήξω γιατί θα καώ στοπ. Κερδίζω και το 14 πλέον στοπ.
Tuesday, December 09, 2014
Ωραίο όνειρο
Χθες το βράδυ είδα τον παππού τον Μανώλη και την γιαγιά την Λίτσα στον ύπνο μου. Είμασταν στο παλιό σπίτι στην αυλή και τρώγαμε πρωινό. Γεμάτο το τραπέζι όμως πάντα με πολλά καλά. Ο παππούς και η γιαγιά χαμογελαστοί να με περιποιούνται και να χαιρετάνε τους γείτονες. Απολαύσαμε το πρωινό μας στην σκιά της αυλής. Μετά ξύπνησα.Καλημέρα παππού και γιαγιά
Monday, December 08, 2014
Χαρά και εργασία
Δεν θέλω να περιαυτολογώ. Οπότε πείτε κάτι καλό για εμένα όσον αφορά την επίδοση της Δευτέρας στην δουλειά. Ένας συνάδελφος μου είπε συγχαρητήρια. Την επόμενη μέρα βέβαια μαλώσαμε και τα συγχαρητήρια μου τα έδωσε την μεθεπόμενη. Πήγε μακρυά η βαλίτσα δηλαδή για την αναγνώριση. Επίσης για να μου φύγει και η μεγαλύτερη ακόμα περιέργεια έβαλα σήμερα την εφαμοργή με τα βήματα. 12 χιλιόμετρα αν τα μετράει σωστά το μπλιμπλίκι μου.
Ας περιαυτολογήσω τώρα. Έβαλα σωστή παραγγελιά για Δευτέρα. Λίγα και αυτά που φεύγουν. "Άνοιξα" και με πολύ έμφαση στον τεμαχισμένο από το Σάββατο γαλέο. Σωστά τεμαχισμένο να προσθέσω εδώ. Γίνηκε η δουλειά.
Ας περιαυτολογήσω τώρα. Έβαλα σωστή παραγγελιά για Δευτέρα. Λίγα και αυτά που φεύγουν. "Άνοιξα" και με πολύ έμφαση στον τεμαχισμένο από το Σάββατο γαλέο. Σωστά τεμαχισμένο να προσθέσω εδώ. Γίνηκε η δουλειά.
Sunday, December 07, 2014
Χαρμολύπη
Σήμερα έγινε κάτι που με στεναχώρησε. Θύμωσα πιο πολύ με το ευατό μου.Εγώ έφταιγα 100%. Το ξεπέρασα. Ας πούμε γρήγορα. Επίσης έγινε κάτι που με χαροποιήσε πάρα πολύ. Παραπάνω απο χαροποιήσε δηλαδή και παραπάνω από πάρα πολύ! Έτσι είναι αυτά. Μέσα σε λίγες ώρες μπορεί να αλλάξει η διάθεση μας. Τα γεγονότα είναι αυτά που το προκαλούν αλλά και μόνοι μας (με πολύ βοήθεια) μπορούμε να φτιάξουμε την διάθεσή μας. Αγαπητό ημερολόγιο
Saturday, December 06, 2014
Χτύπημα
Σήμερα με δάγκωσε καρχαρίας. Καλά δεν με δάγκωσε ακριβώς. Ούτε ήταν καρχαρίας ακριβώς. Γαλέος ήταν. Τον τεμάχισα. Φέτες. Βοήθησε και ο ξάδερφος. Το δέρμα του είναι σκληρό και μου δημιούργησε ένα μικρό κάψιμο στο χέρι. Σαν αυτό που έκαναν σε μια ταινία. Αγαπημένη. Γενικά τα χέρια μου είναι γεμάτα σημάδια και πολύ "κουρασμένα".
Friday, December 05, 2014
Το πρωί δεν μπορούσα να ξυπνήσω. Η μέρα μου φαινόταν για Σάββατο. Ήλπιζα να είναι δηλαδή η τελευταία μέρα της εβδομάδας. Δεν ξαναδοκίμασα πόσα βήματα κάνω. Αρκετά με την ικανοποίηση της περιέργεια. Κύλησε ομαλά η μέρα. Τώρα που σχόλασα μάλλον για Πέμπτη μου έκανε πάλι. Είναι σίγουρα Παρασκευή όμως. Κάτι φοβερό ήθελα να πω αλλά το ξέχασα.
Thursday, December 04, 2014
Βήματα
Το πρωί νόμιζα πως δεν δουλεύω. Συνήθως Πέμπτες έχω ρεπό. Σήμερα έτσι για δοκιμή έβαλα σε εφαρμοργή μια εφαρμοργή που κατέβασα στο κινητό η οποία σου μετράει τα βήματα και υπολογίζει πόση απόσταση κάνεις. Το αποτέλεσμα ήταν πως έκανα οκτώ χιλιόμετρα. Για ένα σχεδόν στατικό πόστο δεν είναι και λίγο. Μπορεί να υπάρχει κάποιο ποσοστό σφάλματος βέβαια αλλά και πάλι το αποτέλεσμα ειναι εντυπωσιακό. Δεν είχε και δουλειά κιόλας για να πηγαινοέρχομαι. Σήμερα μου η μέρα που φάνηκε σαν Παρασκεύη.
Wednesday, December 03, 2014
Το ζουμί του
Αγαπητό ημερολόγιο,
τι κάνεις καλά; σήμερα με μάγκωσε με την δαγκάνα του ένα καβουράκι. Πήγα να κάνω το καλό να το δείξω σε ένα εγγόνι που μου το ζήτησε η γιαγιά του και την πάτησα. Έχω και σημάδι στον αντίχειρα. Πάντως δεν φώναξα ακόμα και που πόνεσα και ήταν και ξαφνικό το άρπαγμα. Θέλω και λίγο ομίχλη
τι κάνεις καλά; σήμερα με μάγκωσε με την δαγκάνα του ένα καβουράκι. Πήγα να κάνω το καλό να το δείξω σε ένα εγγόνι που μου το ζήτησε η γιαγιά του και την πάτησα. Έχω και σημάδι στον αντίχειρα. Πάντως δεν φώναξα ακόμα και που πόνεσα και ήταν και ξαφνικό το άρπαγμα. Θέλω και λίγο ομίχλη
Tuesday, December 02, 2014
Tuesday, September 09, 2014
άκι
Ήμουν στο χώρο αναμονής ενός διαγνωστικού κέντρου. Δίπλα μου ήταν μια κυρία με δύο παιδάκια. Ένα αγοράκι κι ένα κοριτσάκι. Το αγοράκι σχεδόν κοιμόταν στον καναπέ ενώ το κοριτσάκι ήταν στην αγκαλιά της μητέρας του. Το αγοράκι με ρώτησε αν ξέρω που είναι ο πατέρας του. Έκανε μια εξέταση ο άνθρωπος και μάλλον είχε αργήσει. Δεν έχανε τίποτα να ρωτήσει. Η μητέρα του το καθησύχασε και του εξήγησε : "κάνει εξέταση ο μπαμπάς θανάση , δεν θα αργήσει". Ρώτησε μετά πως με λένε όταν του ειπα , "Α λέει είσαι ο φίλος του Αντρέα;". Όχι , χαμογελάω. Εσένα που σε λένε Θανάση δεν ξέρεις κι άλλους που έχουν το ίδιο όνομα;. Α με ξέρεις! Μετά από αυτή την διασκεδαστική κουβέντα με το αγοράκι η μητέρα του του είπε να μην ενοχλεί τον κύριο , εγώ είμαι αυτός , και να ξανακοιμηθεί. Άρχισε λοιπόν το κοριτσάκι να τραγουδάει για να περάσει την ώρα του. Μια ωραία πεταλούδα....βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά....Στο τέλος το καλυτέρο....αυτό. Εντάξει! πέθανα στο γέλιο. Έτσι όμως γινεται σωστά η ανατροφή των παιδιών. Το βίντεο είναι τυχαίο. Απλά επειδή θυμίζει πιο πολύ το γεγονος! Το κοριτσάκι το έλεγε όλο και σωστά!
Monday, June 09, 2014
Η μαγική ενέργεια
Ποια είναι η πιο πιθανή ερώτηση που μπορεί να σου κάνουν αν σε δουν με μπαταρισμένο πόδι και πατερίτσες; Αν το έπαθες με μηχανάκι. Η δεύτερη; Αν το έπαθες από ποδόσφαιρο. Πάντως όταν είχα παει στο νοσοκομείο είχε πιο πολλά περιστατικά από ποδόσφαιρο! Ξέρω να παίζω απλά οι άλλοι δεν ξέρουν. Στην αρχή φαινόταν πιο απλό από ότι τελικά αποδείχθηκε. Φοβερή η ρήξη που δεν φαίνεται με την πρώτη ακτινογραφία ε; Πήρα και άδεια από την δουλειά , πολλές μέρες. Όταν τους πήγα την άδεια δεν έστειλα τον αδερφό μου μόνο να δώσει το χαρτί , γιατί μπορεί να νόμιζαν πως τους κάνω πλάκα. Στην αρχή δεν το πρόσεξε η συνάδελφος αλλά μετά που κατάλαβε οτι μοιάζουμε τρόμαξε. Δηλαδή ένας άνθρωπος να τους πήγαινε χαρτί που να λέει ότι έχει διάστρεμμα και να περπατούσε κανονικά όσο να πεις δεν πολυπείθει. Θα τους λείψω, δηλαδή τους λείπω ήδη! Χάνω και την ανακαίνιση. Κρίμα. Ελπίζω να τα βρω όλα στην εντέλεια όταν γυρίσω με το καλό. Θα αργήσω να γυρίσω το πιο πιθανο.Φάτε και για βράδυ
Subscribe to:
Posts (Atom)